logo MIBCON a.s.

Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků

Marketingový nástroj Hybris Marketing pomáhá v reálném čase porozumět motivaci zákazníků a současně umožňuje obchodníkům rychle reagovat na jejich požadavky. Jeho kvality potvrdila i studie nezávislé společnosti Gartner.

Jednou z oblastí, ve které se dlouhodobě firmy snaží získat náskok před konkurencí, je využití dat. Shromažďují informace o jednotlivých zakázkách, získávají co nejvíce osobních informací o klientech, a samozřejmě sledují jejich chování v jednotlivých prodejních kanálech.

Tato vzácná data pak analyzují marketingové a prodejní týmy a na jejich základě připravují vhodné prodejní balíčky a kampaně. To je samozřejmě možné při určité míře agregace a rozhodně ne v reálném čase.

Má-li být marketing efektivnější a informační hodnotu ukrytou v získaných datech plně a rychle vytěžit, musí využít specifické nástroje. Nové moderní technologie nás ke splnění tohoto snu obchodníků začínají přibližovat.

Hybris Marketing, jakožto nástroj pro řízení kampaní, tyto ambice bezesporu má. A s nimi i obrovský potenciál. Jeho výhodou je, že pokrývá jednotlivé části marketingového procesu od sběru surových dat, přes jejich konsolidaci a obohacení, až po spuštění kampaně včetně jejího vyhodnocení. Navíc využívá technologie, které umožňují plnit různé business požadavky, jako je například zvýšení tržeb, a to v krátkých časech.

"Já ze své osobní zkušenosti vidím mimo jiné velkou výhodu v tom, že Hybris Marketing pomáhá získat opravdovou znalost zákazníka. Tradiční marketingové kampaně nedokážou zaujmout pozornost jednotlivců. Postrádají základní znalost toho, co zákazníci chtějí a potřebují, což vede k neosobní komunikaci směrem k celé cílové skupině. Díky Hybris Marketingu můžete řídit marketing doopravdy podle dat, zkrátka mít plnohodnotný data driven marketing," říká Jan Holík, šéf strategie společnosti MIBCON.

V současné době, kdy je třeba využít informace o každém ze zákazníků a oslovovat ho s personalizovanou nabídkou, je Hybris Marketing velmi vhodným pomocníkem.

Další články k tématům - analýza - Gartner - Hybris - marketing - obchod - prodej - Jan Holík

Článek MIBCON a.s. ze dne úterý 3. října 2017

Další články od MIBCON a.s.

MIBCON Group zastřešuje holdingovou strukturu skupiny firem MIBCON

Implementace SAP eNeschopenka

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

Konzultační společnost MIBCON DIMA rozšiřuje skupinu MIBCON

Chytré sklady pomáhají řešit nedostatek zaměstnanců v logistice

Ochrana soukromí a dat pro SAP

Podniková IT řešení s dvacetiletou historií

SAP Commerce seminář

20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení

Omnichannel je největším trendem v retail byznysu

Digitální transformace a strojové myšlení zvyšuje efektivitu výroby

Personalizované nabídky pro vánoční nákupy na míru

Nezastupitelná role SAP Hybris Commerce v moderní obchodní společnosti

Děčínské vývojové centrum mib:lab přispívá k regionálnímu rozvoji

Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků

Vývojové centrem mib:lab nabírá další zájemce o technické vzdělávání

Vývojové centrum mib:lab spolupracuje s absolventy a studenty technických škol v Děčíně

IT řešení pro řízení skladů a optimalizaci zásob pomáhá eshopům

Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele

Kvalitní IT řešení pomáhá zajistit vysokou úroveň firemní bezpečnosti

IT odborníků je stále málo a poptávka po nich poroste

MIBCON získává nové kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem

Dokonalé vyhodnocování výkonnosti prodeje v retailu

Big Data mění celý inovační proces

MobileIdea - soutěž o nejlepší nápad firemní mobilní aplikace

Mibcon jako první v ČR s certifikací pro SAP HANA

Podzimní úterky na MIBCONu 2013

Nadační fond Klíček s podporou Mibconu

Trendy v zákaznických systémech pro utility

Identifikace nespolehlivého plátce DPH v SAP

Mobilní informační systémy s integrací do podnikového ERP

MIBCON členem aliance vedoucích SAP dodavatelů pro Čechy a Slovensko

Cena poroty IFMA CZ pro MIBCON za projekt v oblasti facility managementu