logo MIBCON a.s.

Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele

Aplikace mib:Travel umožní vyřizovat agendu služebních cest třeba i z mobilního telefonu. Pokud máte ve firmě alespoň základní personální administrativu v systému SAP, může mib:Travel zjednodušit život i vám.

MIBCON představuje aplikaci mib:Travel, která firmám výrazně zjednodušuje administrativu spojenou s pracovními cestami. S touto aplikací je možné vše vyřešit bez zbytečného papírování, a to nejen na straně cestovatele, ale i firemního zázemí. Navíc v uživatelsky přívětivém prostředí, třeba i na chytrém telefonu.

S čím mib:Travel pomůže:

Procesní a technické předpoklady pro nasazení

Procesní předpoklady: Personální administrativa v SAP (alespoň tzv. minikmen), organizační struktura, účetnictví a mzdy v SAP. Technické předpoklady: SAP ERP 6.0 s EHP7, NETWEAVER 7.3 SP8, SAP Fiori 1.0 pro SAP ERP a aktivované business funkce FIN_TRAVEL_1 - FIN_TRAVEL_4.

Základní balíček mib:Travel obsahuje:

"Balíček mib:Travel je praktický nástroj pro všechny, kdo na služební cesty jezdí, nebo je svým podřízeným schvalují. Aplikace pomůže s veškerou administrativou kolem služebních cest. Jediným předpokladem je to, že má daná firma alespoň základní personální administrativu v systému SAP. Naše řešení ušetří firmám reálné náklady, a to jak přímo - přesným vyúčtováním cest podle platné legislativy a aktuálních kurzů měn, tak nepřímo - v čase pracovníků v zázemí firmy. V základním balíčku mib:Travel náš zákazník získává jak kompletní nastavení systému dle aktuální legislativy v ČR, tak sadu běžně používaných dokladů k vyúčtování, schvalovací workflow, aplikaci SAP Fiori pro zadávání a schvalování žádanek a vyúčtování, nastavení oprávnění pro pracovníky, vedoucí a specialisty, zaškolení specialisty z firmy, a v neposlední řadě podporu při zavedení aplikace," říká Jan Holík, šéf strategie MIBCON a.s.

Hlavní ýhody řešení:

Jak takové vyřízení pracovní cesty s pomocí řešení mib:Travel probíhá? Před služební cestou pracovník na počítači nebo mobilním telefonu aplikací spustí, vyplní jednoduchou žádanku se zadáním základních údajů o cestě, a tu pak odešle ke schválení. Tato žádanka automaticky putuje na správná místa; jeho vedoucí cestu může schválit buď ze svého mobilního telefonu, nebo v prostředí SAP.

Po návratu pracovník v aplikaci cestu vyúčtuje - doplní přesné časy odjezdu, příjezdu, případně překročení hranic a výdaje, které mu vznikly. Aplikace mib:Travel potom pomůže se vším, co je třeba - evidencí výdajů v různých měnách, výpočtem cestovních náhrad podle platné legislativy, výpočtem náhrad za používání soukromého vozidla.

Provede také zanesení cesty do evidence tuzemských i zahraničních služebních cest.

Článek MIBCON a.s. ze dne 19. prosince 2016 - pondělí

Další články MIBCON a.s.

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů