logo NAVERTICA a.s.

Servis a práce v terénu s Dynamics CRM 2016

Microsoft Dynamics CRM je nyní nově k dispozici ve verzi Online 2016. Vydaná aktualizace přináší především řadu vylepšení a nových funkcí v prostředí, které je již dobře známé uživatelům verzí CRM 2013 a 2015.

Nejvýraznější změnou je přidání modulu Field Service pro efektivní práci týmu zákaznické podpory, poskytování servisu a práci výjezdových pracovníků včetně řízení jejich práce v terénu. Microsoft tak rozšiřuje řešení Dynamics CRM o servisní rozhraní, které zpřehlední nejen plánování zdrojů, ale také zefektivní poskytování servisu a celkově zákaznické podpory.

Aktualizace Dynamics CRM 2016:

Microsoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které zvyšuje produktivitu prodeje a efektivitu marketingu, poskytuje nástroje pro business intelligence a správu kampaní. Umožňuje cloudové, místní nebo hybridní nasazení.

NAVERTICA dodává oborová řešení vyvinutá na platformě Dynamics CRM a pokrývá tak specifické požadavky oblastí jako je výroba, služby a obchod obecně.

ŠTÍTKY - aktualizace - cloud - CRM - Dynamics - servis

Článek NAVERTICA a.s. ze dne 12. července 2016 - úterý

Další články NAVERTICA a.s.

Cool letní akce datového centra Coolhousing