logo itpoint.cz

Další články k tématu: MARKETING

Podcast IT a TAK představuje rozhovory se zajímavými hosty nejen z IT

logo Pumpedu s.r.o.
25.01.24-ČT V podcastu IT a TAK od společnosti Pumpedu se potkáte se zajímavými hosty, kteří pracují v oboru IT, nebo do něj zasahují ...

IT kurzy v rámci dotačního programu MPSV fungují a jsou skutečně pro každého

logo OKškolení
05.01.24-PÁ Školicím centrem OKškolení prošly již desítky úspěšných žadatelů o dotaci v rámci vzdělávacího projektu Jsem v kurzu, ve kterém Úřad práce ...

Otevřená cesta pro větší využití CRM systémů

logo Seyfor, a. s.
24.11.23-PÁ Z nedávného průzkumu zpracovaného agenturou MNForce pro společnost Seyfor vyplývá, že CRM systémy má částečně ...

Novinky a zajímavosti ze světa AI, BI a chatbotů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
11.08.23-PÁ Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků za druhé čtvrtletí roku ...

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
13.04.23-ČT Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů ...

Jak vybrat vhodný CRM systém

logo Stackopera
23.03.23-ČT Při výběru vhodného CRM systému je potřeba systematicky zohlednit parametry, které jsou pro chod firmy důležité. ...

Kvalitní CRM je základem pro úspěšné podnikání firmy

logo Stackopera
09.03.23-ČT CRM systém je páteří marketingu a prodeje každé firmy - tyto dvě oblasti se neodmyslitelně prolínají. Nemusíte tak již udržovat informace ...

Jak na odvolání obecného souhlasu ke kontaktování za účelem marketingových nabídek

logo Český telekomunikační úřad
06.10.22-ČT Od 1. 7. 2022 teoreticky platí, že pokud účastník nedal výslovný souhlas s kontaktem za účelem marketingu ve veřejném účastnickém ...

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

logo Algotech, a.s.
26.09.22-PO Přestože se komunikace vlivem pandemie na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové ...

Manuál ČTÚ radí, jak na nevyžádané marketingové hovory

logo Český telekomunikační úřad
26.08.22-PÁ Jsme rádi, že se podařilo uvědomit spotřebitele o jejich nových právech a přimět je, aby se nebáli v případě ...
Stránka 1/18Další >