logo itpoint.cz

Další články k tématu: SEZNAM

Nové datacentrum Nagoja pro Seznam.cz

logo ALTRON, a.s.
15.03.23-ST Na projektu nového datacentra Nagoja v Benátkách nad Jizerou se ALTRON podílel jako generální dodavatel. Výše investice se vyšplhala ...

Datacentra ALTRON propojují know-how a business

logo ALTRON, a.s.
27.10.22-ČT Nová Divize technického rozvoje společnosti ALTRON přináší na trh sofistikované technologie, které lze efektivně uplatnit ...

Valentýn 2022 ve znamení nárůstu podvodných aktivit

logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
10.02.22-ČT Společnost Kaspersky před letošním svátkem sv. Valentýna zaznamenává větší intenzitu podvodných aktivit a vyzývá uživatele on-line seznamovacích ...

Jak se bránit nevyžádanému telemarketingu

logo Úřad pro ochranu osobních údajů
05.01.22-ST Telemarketing - to jsou hovory po telefonu ze strany call center, obchodních či marketingových společností, které se ...

Výklad nových pravidel pro marketingové hovory

logo Úřad pro ochranu osobních údajů
23.12.21-ČT Výklad nových pravidel pro telemarketing reaguje na přijetí zákona č. 374/2021 Sb., kterým se mění zákon č. 127/2005 ...

Telemarketing podle nových pravidel

logo Český telekomunikační úřad
22.12.21-ST ČTÚ ve spolupráci s ÚOOÚ a MPO připravil společné výkladové stanovisko s odpověďmi na nejčastější otázky, týkající ...

Nevyžádané marketingové hovory

logo Český telekomunikační úřad
22.07.21-ČT Zvýšené množství stížností spotřebitelů poukazuje na to, že byli vystaveni telefonickým obchodním nabídkám, přestože uvedli v účastnickém ...

Kyberstalking a doxing na online seznamkách

logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
09.07.21-PÁ Analytici společnosti Kaspersky provedli hloubkový průzkum 9 populárních seznamovacích aplikací, aby posoudili jejich bezpečnost po roce a půl koronavirového ...

Nevyžádaný telemarketing - prevence a obrana

logo Úřad pro ochranu osobních údajů
14.02.19-ČT Telemarketingová volání se snaží oslovit nové, stávající, nebo bývalé zákazníky pro zakoupení produktů ...

Jak předejít nevyžádaným marketingovým hovorům

logo Český telekomunikační úřad
21.08.18-ÚT Proti obtěžujícím hovorům call center je možné se bránit - stačí operátorovi udělit souhlas se zveřejněním ...
Stránka 1/2Další >