logo FAYN Telecommunications s.r.o.

Dbáme o Vaše bezpečí

Volání přes internet je obecně velmi bezpečné, jsou zde ovšem určitá pravidla, která je dobré dodržovat - to se týká především majitelů pobočkových ústředen.

Riziko, že by došlo k napadení koncového zákazníka, který nepoužívá ústřednu, ale některý z námi nabízených VoIP telefonů, je pouze teoretické (prakticky nemožné). Každá ústředna má možnost vzdáleného přístupu do své administrace. Základní věcí, která je však v praxi často podceňována, je nastavení silných přihlašovacích údajů.

Přihlašovací jméno (login) i heslo by měla tvořit kombinace alfanumerických znaků (malá a velká písmena, číslice) a speciálních znaků (vykřičník, otazník, tečka, čárka aj.). Setkáváme se však i s případy, kdy si zákazníci nastaví heslo typu 123456 (karlik, beruska, heslo, aj.). Taková ústředna je prakticky nezabezpečená a hrozí reálné riziko jejího napadení.

Útočník pak může na Váš účet protelefonovat i statisícové částky. Budete-li dbát naší rady a nastavíte si silné přihlašovací údaje, je riziko napadení Vaší ústředny zcela minimální.

FAYN přesto chrání i neopatrné zákazníky. Díky bezpečnostním opatřením našeho systému Vám útočník nemůže způsobit škodu přesahující 5000 Kč (zákazníci, kteří mají kredit nižší než tato částka, mohou přijít maximálně o něj).

Z důvodu bezpečnosti také neumožňujeme našim zákazníkům změnit systémem vygenerované přihlašovací jméno do Individuální zóny (změnit lze pouze heslo).

Další články k tématům - heslo - napadení - přihlašovací - riziko - ústředna - útočník

Článek FAYN Telecommunications s.r.o. ze dne čtvrtek 10. prosince 2009

Další články od FAYN Telecommunications s.r.o.