![]() |
Michal Mravinač |
Obchodní ředitel společnosti Enehano Solutions |
|
![]() |
Vyřizování formalit a maličkostí dnes již krom jiného hravě zvládnou AI agenti, které mohou zákazníci využívat 24 hodin denně i o víkendu. Studie společnosti Salesforce mezi 200 HR řediteli ukazuje, že v příštích dvou letech vzroste využívání těchto AI agentů o 327 %. Automatizovaná práce s AI tak rychle přechází z pilotních testů do každodenního provozu. Přitom AI agenti umí efektivně pomoci i s dalšími vadami, které obtěžují české zákazníky. Například to platí o nemožnosti zjistit stav svého požadavku či objednávky online, což vadí 30 % lidí. Podobně obtěžující je pro zákazníky i opětovné zadávání informací nebo nepropojení různých komunikačních kanálů napříč firmou. Na kvalitu dat a jejich propojení se dnes mnohdy zapomíná, ale podle našich šetření se jedná o jeden ze tří nejčastějších problémů, se kterým se firmy aktuálně potýkají. Bez kvalitních dat na vstupu se totiž nemá smysl o přínosném využití umělé inteligence a dalších inovací ani bavit. |