logo Logitech

Shop-in-shop Logitech v showroomu Alza

Nový butikový shop-in-shop v prostorách největšího showroomu Alzy v pražských Holešovicích, který je navržen podle inovativního globálního maloobchodního konceptu Lighthouse, poprvé v České republice nabídne zákazníkům unikátní a pohlcující zážitek z produktů Logitech.

"Jsme nadšení, že můžeme koncept Lighthouse přinést i do České republiky ve spolupráci se svým nejvýznamnějším lokálním partnerem Alzou. Tento koncept, který jsme již úspěšně zavedli v západních zemích, umožňuje našim zákazníkům vyzkoušet si a porovnat nejnovější produkty Logitech na vlastní kůži. Po nedávném otevření v Rumunsku je pražský shop-in-shop dalším důležitým krokem v expanzi tohoto zážitku v našem regionu," říká Martin Kubelík, country manager Logitech pro Českou republiku a Slovensko.

"Alza už 30 let mění svět nakupování. Od založení v roce 1994 je naší vizí propojovat svět obchodu, technologií a internetu, abychom zákazníkům poskytli ten nejlepší nákupní zážitek. Věříme, že koncept Lighthouse, s možností osobně si produkty vyzkoušet ocení jak naši zákazníci z řad hráčů, tak profesionálové, kteří hledají kvalitní kancelářské vybavení," doplňuje Eliška Čeřovská, PR manažerka Alzy.

Nový shop-in-shop Logitech bude skutečný technologický ráj, kde je ústředním bodem zákaznická zkušenost. Technologičtí nadšenci si v běžné otvírací době můžou celé hodiny prohlížet produkty, ale především si je můžou prohlédnout a zažít na vlastní dotek. Vyzkoušet si lze například herní volant RS50, myš MX Master 4 nebo také sluchátka Astro A20 X.

Logitech zde plánuje a pravidelně pořádá ukázky nejnovějších produktů. Brzy tady ve spolupráci s herním studiem Giants a lokálním distributorem Playman představí novou závodní hru Project Motor Racing. Těšit se můžete také na speciální slevové programy nebo akce s influencery.

Showroom Alzy v Holešovicích je pro tento vlajkový shop-in-shop ideální díky své vysoké návštěvnosti a postavení největšího prodejního centra Alzy.

Lighthouse koncept

Koncept Lighthouse je známý ve velkých prodejnách v západní Evropě. V našem regionu se první podobná prodejna otevřela v roce 2024 v Rumunsku. Butikový obchod představuje moderní přístup k prezentaci produktů a klade důraz na interakci, design a možnost vyzkoušet si periferie v reálném prostředí.

Zákazníci si zde mohou prohlédnout a otestovat širokou škálu produktů od kancelářských přes oceňované herní příslušenství až po řešení pro závodní simulátory, streamování nebo videokonference.

Článek Logitech ze dne čtvrtek 20. listopadu 2025

Další články od Logitech