logo SAP ČR,spol. s r.o.

SAP Promotion Management for Retail 7.1: aplikace pro řízení maloobchodní propagace

Společnost SAP představuje novou verzi aplikace SAP Promotion Management for Retail. Nové funkce umožňují maloobchodníkům zjednodušit propagační procesy v oblasti marketingu a merchandisingu a vytvářet propagační kampaně pro různé obchodní kanály.

SAP Promotion Management for Retail 7.1 dává propagačním týmům více možností, jak automatizovat a řídit složité propagační kampaně využívající letáky, tištěnou reklamu a propagaci v obchodech, přes e-mail , web či mobilní telefony Nová verze si klade za cíl udělat z promotion managementu exaktní vědu.

Zjednodušení propagačních procesů

Efektivní propagace není možná bez úzké spolupráce členů marketingových, merchandisingových, reklamních a finančních týmů. SAP Promotion Management for Retail zjednodušuje komplexní proces využívání různých funkcí a poskytuje škálovatelnou kontrolu verzí, takže každý člen týmu vždy pracuje se stejnou a právě aktuální verzí plánu a dat. Zároveň mohou být k dispozici různé verze propagačních kampaní podle daných záměrů. Celý proces je bezpapírový a centralizovaný i pro týmy pracující v různých místech, časových zónách a s různými cíli.

Propagace bez hranic

Maloobchodníci si už nemohou dovolit vytvářet bariéru mezi zákazníky a obchodem. Nové technologie zpřístupnily informace o produktech a lze je získat pohodlnou cestou. Je možné bez problémů sdílet zkušenosti s produkty s ostatními zákazníky a vybírat lze z nepřeberné nabídky. Do obchodu pronikají interaktivní aplikace, sociální sítě a mobilní zařízení. Na obchodníky je tak vytvářen tlak, aby ve svých propagačních kampaních tyto nové komunikační kanály využívali a nezaměřovali se jen na ty tradiční. Cílem je, aby propagace zasáhla spotřebitele bez ohledu na to, kde nakupují dnes nebo kde budou nakupovat v budoucnu.

Prognózy zisků

Při řízení propagace je snad nejsložitější a nejdůležitější schopnost předpovídat, simulovat a vyhodnocovat finanční výsledky kampaně z hlediska nabídky a jednotlivých aktivit. Aplikace SAP Promotion Management for Retail má k dispozici nástroje využívající vědecké poznatky, které pomáhají maloobchodníkům zjistit, které propagační kampaně jsou nejziskovější, ještě před tím, než dojde k jejich realizaci. Využívá k tomu prognózovací engine, který zpracovává data z prodejních míst.

Další články k tématům - maloobchod - marketing - propagace

Článek SAP ČR,spol. s r.o. ze dne středa 2. března 2011

Další články od SAP ČR,spol. s r.o.

Digitalizace se v éře akcelerační ekonomiky stává byznysovou službou

Draslovka přechází na novou generaci cloudových systémů SAP

SAP Labs buduje v Brně oddělení zaměřené na analýzu firemních procesů

B2B portál na platformě SAP Commerce Cloud

Digitální transformace s podporou nových SAP produktů a služeb

Rekordní počet udělených grantů SAP iniciativy Meet and Code 2021

Digitální transformace podnikání aktuálně hýbe všemi obory

Digitální transformace na SAP Industry Days 2021

SAP iniciativa Meet and Code 2021 opět podporuje digitální vzdělávání mladých

Google Cloud je strategickým partnerem pro nabídku RISE with SAP

Projekt Everest získal ocenění v soutěži SAP Quality Awards

Flexibilní volba místa a času práce podle individuálních potřeb

Inovace SAP s vizí podnikatelské komunity

Dopady digitalizace na chování spotřebitelů a zaměstnanců

SAP software pomáhá s přípravou NHL zápasů

Aktuální trendy v oblastech zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti

Automatizovaná SAP řešení pomáhají zrychlit proces očkování

Digitální HR v cloudu pomáhá se standardizací a optimalizací řízení lidských zdrojů

RISE with SAP - nové řešení na podporu digitální transformace

Bezpečná, moderní a dlouhodobě udržitelná řešení pro efektivní veřejnou správu

SAP technologie pro moderní stát

Vývoj podnikových aplikací bez nutnosti programování

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky s podporou nové generace SAP Customer Data Platform

SAP pomáhá snižovat dopady koronavirové krize

Digitální vzdělávání mladých s podporou SAP iniciativy Meet and Code 2020

Nové funkce SAP Business Technology Platform

Strategie SAP pro ekosystém dodavatelských řetězců

Lepší plánování podnikových zdrojů se SAP S/4HANA Cloud 2005

Ladislav Kučera v čele vedení HR týmu SAP ČR

Martin Janáček ze SAP Labs ČR viceprezidentem pro globální tým AIS

SAP vzdělávací iniciativa poskytuje bezplatnou digitální výuku

Bezplatná SAP řešení pomáhají v boji s pandemií koronaviru

Garance podpory a inovací SAP S/4HANA pro dalších 20 let

SAP opět posiluje v oblasti cloudových služeb

SAP S/4HANA urychluje digitalizaci procesů Deutsche Telekom

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP iniciativy Meet and Code

ERP SAP s podporou eNeschopenka pro elektronickou komunikaci s ČSSZ

Projekt Embrace urychlí implementaci cloudových SAP řešení na platformě Azure

SAP S/4HANA Public Cloud s lokalizací pro český trh

Partnerství SAP a UNICEF pomáhá mladým lidem ze znevýhodněných komunit

Meet and Code - digitální vzdělávání pro děti a mládež s finanční podporou SAP

Rozšíření podnikových aplikací s podporou SAP Leonardo IoT

Zájem o cloudové služby i počet zákazníků SAP S/4HANA roste

SAP Labs Brno se podílí na vývoji globálních IT řešení

Core HR řešení v cloudu pro personalistiku FOXCONN CZ

Vzdělávání mladých programátorů s podporou SAP

Nové možnosti strojového učení a analytiky v portfoliu SAP Leonardo

Ochrana osobních údajů je pro SAP hlavní prioritou

Digitalizace personální agendy

Ženský tenis pohledem datové analýzy