StringData uvádí na trh novou verzi úspěšného IT Service Management systému SyDesk. Verze SyDesk 6.5 obsahuje zcela nový modul Katalog služeb, sloužící k definování a vyhodnocování IT a dalších služeb včetně návazných procesů, a obsahuje také podstatně rozšířené nástroje pro end-to-end simulace.
Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat. Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány.
Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí. Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).
"Spolu s nejlepšími postupy ITIL stojí ITSM při základu vysoce kvalitních služeb pro zákazníky, stabilních systémů i aplikací a kontrolované IT infrastruktury. Nová verze SyDesk 6.5 umožňuje ještě lepší kontrolu dodržování nastavených parametrů služeb, jako jsou dostupnost, výkon, reakční doba, doba obnovy a mnoho dalších údajů, a tím garantuje kvalitu služeb pro jednotlivé interní i externí uživatele," říká Petr Dlouhý, ředitel divize SyDesk.
Nová verze SyDesk 6.5 obohacená o Katalog služeb bude prospěšná při procesu návrhu, správy a hodnocení podnikových služeb, a to nejenom v oblasti IT, ale služeb obecně. Mezi její uživatele budou patřit jak IT manažeři, tak i další vedoucí pracovníci, pro něž je sledování kvality a dostupnosti služeb podstatné.
SyDesk je komplexní ITSM systém sloužící k definici, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů, aplikací i infrastruktury, s důrazem na provázání uživatelského vnímání chování aplikací a technické infrastruktury (end-to-end dohled).
Společnost StringData produkt SyDesk nabízí již od roku 2003, přičemž jej a návazné služby k plné spokojenosti využívá řada renomovaných společností převážně z finančního prostředí, jako je Česká spořitelna, GE Money Bank, Modrá pyramida stavební spořitelna, PPF Banka či Pražská energetika.
Článek StringData s.r.o. ze dne čtvrtek 9. července 2009
Daňové prohlášení zaměstnanců snadno a rychle
Školení programátorů může nastartovat i Tvou kariéru
Sabatikl a bezúročná půjčka pro zaměstnance v IT
StringData analyzuje monitorovací nástroje ÚZSVM
BeeWiser, e-learningový systém od StringData proniká na mezinárodní trh
Organizační změny ve vrcholovém managementu StringData
Miloš Zachař, nový produktový manažer StringData pro systém sdílení znalostí BeeWiser
Vodafone zahájil spolupráci se společností StringData
StringData, nejrůstovější česká firma v oblasti poskytovatelů softwaru
StringData je nejrůstovější českou firmou v oblasti poskytovatelů softwaru
StringData představuje novou verzi systému SyDesk rozšířenou o Katalog služeb
Nový systém BeeWiser od StringData zavádí do výuky e-learningu technologie web 2.0
StringData mezi nejrychleji rostoucími technologickými firmami v oblasti EMEA