Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022 | |
01.04.22-PÁ Digitalizace a vytěžování dat z dokumentů, zefektivnění firemních procesů a obecně nástrojů, které významně pomáhají v práci ... |
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací | |
18.03.22-PÁ Digital Resources pořádá v úterý 31. 5. 2022 pod záštitou Embassy of Finland Prague mezinárodní konferenci ISI 2022 zaměřenou na inteligentní správu informací. Akce ... |
Roboti KUKA se podílejí na výrobě elektromobilů | |
17.02.22-ČT Společnost SAR z bavorského Dingolfingu specializující se na výrobní automotive řešení vyvinula s využitím ... |
Rekordní nárůst DDos útoků | |
15.02.22-ÚT Společnost Kaspersky zaznamenala během čtvrtého kvartálu roku 2021 extrémní nárůst počtu DDoS útoků, které pro firmy ... |
Novinky ze světa AI, BI a chatbotů | |
15.02.22-ÚT Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů ze čtvrtého čtvrtletí ... |
Valentýn 2022 ve znamení nárůstu podvodných aktivit | |
10.02.22-ČT Společnost Kaspersky před letošním svátkem sv. Valentýna zaznamenává větší intenzitu podvodných aktivit a vyzývá uživatele on-line seznamovacích ... |
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu | |
04.02.22-PÁ Umělá inteligence v cloudových aplikacích dokáže firmám pomáhat při zpracování dat ve smyslu prediktivní ... |
Voicebot pomáhá ohroženým seniorům | |
24.01.22-PO Nový edukativní projek Policie ČR chrání seniory před podvodným voláním, které útočí na jejich emoce. Pachatelé ... |
Rok 2021 byl ve znamení kybernetických útoků na uživatelská hesla a přihlašovací údaje | |
21.12.21-ÚT Podle pravidelných bezpečnostních statistik společnosti ESET vzrostl v roce 2021 počet detekcí tzv. tvrdého malwaru typu ... |
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky | |
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ... |