logo itpoint.cz

Další články k tématu: BOT

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

logo Digital Resources a.s.
01.04.22-PÁ Digitalizace a vytěžování dat z dokumentů, zefektivnění firemních procesů a obecně nástrojů, které významně pomáhají v práci ...

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

logo Digital Resources a.s.
18.03.22-PÁ Digital Resources pořádá v úterý 31. 5. 2022 pod záštitou Embassy of Finland Prague mezinárodní konferenci ISI 2022 zaměřenou na inteligentní správu informací. Akce ...

Roboti KUKA se podílejí na výrobě elektromobilů

logo KUKA CEE GmbH, odštěpný závod
17.02.22-ČT Společnost SAR z bavorského Dingolfingu specializující se na výrobní automotive řešení vyvinula s využitím ...

Rekordní nárůst DDos útoků

logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
15.02.22-ÚT Společnost Kaspersky zaznamenala během čtvrtého kvartálu roku 2021 extrémní nárůst počtu DDoS útoků, které pro firmy ...

Novinky ze světa AI, BI a chatbotů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
15.02.22-ÚT Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů ze čtvrtého čtvrtletí ...

Valentýn 2022 ve znamení nárůstu podvodných aktivit

logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
10.02.22-ČT Společnost Kaspersky před letošním svátkem sv. Valentýna zaznamenává větší intenzitu podvodných aktivit a vyzývá uživatele on-line seznamovacích ...

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

logo Algotech, a.s.
04.02.22-PÁ Umělá inteligence v cloudových aplikacích dokáže firmám pomáhat při zpracování dat ve smyslu prediktivní ...

Voicebot pomáhá ohroženým seniorům

logo Conectart s.r.o.
24.01.22-PO Nový edukativní projek Policie ČR chrání seniory před podvodným voláním, které útočí na jejich emoce. Pachatelé ...

Rok 2021 byl ve znamení kybernetických útoků na uživatelská hesla a přihlašovací údaje

logo ESET software spol. s r. o.
21.12.21-ÚT Podle pravidelných bezpečnostních statistik společnosti ESET vzrostl v roce 2021 počet detekcí tzv. tvrdého malwaru typu ...

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ...