logo itpoint.cz

Další články k tématu: CALL CENTRUM

PBX Panasonic končí - máme pro vás Yestar řešení

logo JOYCE ČR, s.r.o.
18.03.21-ČT Panasonic ukončil své působení v segmentu PBX a SIP telefonních systémů. Společnost JOYCE je tu s PBX Yestar pro všechny, kteří budou potřebovat ...

Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams

logo Daktela s.r.o.
20.10.20-ÚT Daktela integruje oblíbený nástroj týmové spolupráce Microsoft Teams do svého multikanálového rozhraní - v současné době ...

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

logo Enehano Solutions s.r.o.
17.04.20-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ...

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

logo UPC Česká republika a.s.
05.10.18-PÁ Přejděte na virtuální telefonní ústřednu 3CX, která je postavena na systému Windows - jako on-premise řešení nebo ...

Jak předejít nevyžádaným marketingovým hovorům

logo Český telekomunikační úřad
21.08.18-ÚT Proti obtěžujícím hovorům call center je možné se bránit - stačí operátorovi udělit souhlas se zveřejněním ...

Kvalitní náhlavní soupravy pro call centra, recepce i výukové učebny

logo JOYCE ČR, s.r.o.
20.07.18-PÁ Náhlavní soupravy WELL Mairdi řady MRD-809 jsou k dispozici ve čtyřech provedeních. Nové modely vynikají moderním a elegantním ...

Komplexní ochrana podnikových dat s produkty Kerio

logo GFI Software
25.01.18-ČT Kerio řešení se stávají komplementární součástí komplexních nabídek českých a slovenských dodavatelů ...

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

logo SOITRON s.r.o.
10.11.17-PÁ Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních ...

Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb

logo Conectart s.r.o.
18.09.17-PO Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center - poskytovatelů služeb v oblasti Business Process Outsourcing ...

Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí

logo Conectart s.r.o.
12.09.17-ÚT Po nasazení BPO služeb získává společnost v průměru o 25% více času, který může věnovat svému Core businessu. Outsourcing ...
Stránka 1/2Další >