Řešení personálního portálu od společnosti ecommerce.cz je postavené na technologiích společnosti Microsoft a vyvíjeno jako nadstavbová aplikace k Microsoft Office SharePoint Server 2007. Je proto ideální k budování a integraci do portálových řešení postavených na této platformě.
Nespornou předností aplikace je její modulární architektura, která umožňuje zákazníkovi nasadit jen ty části a moduly, které skutečně potřebuje. Nad základním jádrem celého systému je tak možné vybudovat například portál se všemi potřebnými moduly, nebo třeba jen telefonní seznam, či modul žádostí o dovolenou.
Celý systém je vytvořený jako serverová a webová aplikace. Uživatelé tak na svých počítačích potřebují pouze webový prohlížeč a mohou ke svým datům přistupovat prakticky odkudkoliv. Aplikace navíc bez problémů funguje ve všech běžných internetových prohlížečích.
Díky využití technologie Microsoft a své architektuře HR portál nabízí snadnou možnost integrace do portálových řešení postavených na platformě Microsoft a ovládání aplikace odpovídá zažitým zvyklostem. HR portál je plně integrovatelný s Active Directory i s dalšími systémy určenými pro správu uživatelů. Mezi hlavní výhody serverového řešení patří, že celá aplikace je spravována na jednom místě, tedy na zálohovaném serveru a data jsou rovněž konzistentně spravována centrálně a jednou aplikací.
HR portál společnosti ecommerce.cz představuje sadu aplikací usnadňujících běžnou personální agendu uvnitř firmy a slouží pro „samoobslužnou“ komunikaci mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem. Díky HR portálu lze dosáhnout výrazného zefektivnění administrativy, odbourání nepříjemného papírování, zrychlení oběhu dokumentů, schvalování, snížení chybovosti a ztrát. Navíc nabízí možnost snadného propojení s dalšími aplikacemi, např. ERP systémem nebo docházkovým systémem atd.
Pro společnost ALTRON byly v první fázi implementace HR portálu nasazeny moduly, které pokrývají následující klientem požadované agendy :
Další fáze projektu bude následovat vývojem a nasazením dalších dvou požadovaných modulů pro správu Majetku a Evidenci vzdělávání. Kromě funkcionality uvedených aplikací byla pro společnost ALTRON rovněž implementována integrace systému s adresářovou strukturou organizace (LDAP/AD), integrace se systémem Microsoft Dynamics NAV, integrace s dalšími v rámci společnosti využívanými informačními či datovými zdroji, vazba aplikace na služby elektronické pošty a další funkce pro podporu spolupráce, pokud souvisí s procesem personálního portálu (plánovací kalendáře osobní i sdílené, adresář subjektů, plánování společných zdrojů, atd.).
Článek ze dne 12. září 2008 - pátek
ecommerce.cz získala certifikáty ISO 9001:2000 a ISO 20000-1
ecommerce.cz vyvíjí vysoce sofistikované aplikace pro moderní mobilní platformu Apple iPhone
ecommerce.cz dodala nejlepší webový portál ze všech samosprávných krajů na Slovensku
Ocenění za nejlepší případovou studii roku 2008 pro ecommerce.cz
SAZKA má nový webový portál od ecommerce.cz
Společnost ALTRON si pro správu personální agendy zvolila produkt HR portál od ecommerce.cz
ecommerce.cz získala ocenění v soutěži Microsoft Industry Awards 2008
Společnost ecommerce.cz vyhrála výběrové řízení a dodá nový webový portál pro Ministerstvo vnitra
ecommerce.cz dodala rozsáhlý intranetový portál pro Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci