Factum Invenio posílilo sestavu svých specialistů výraznou osobností. Miroslav Fous vyměnil oranžové barvy GfK Praha za oranžovo-šedý dres Factum Invenio a nastoupil na pozici Key Account Managera s působností v oblasti marketingového výzkumu informačních a komunikačních technologií. Generální ředitel Factum Invenio Jan Herzmann k tomu řekl : "Factum Invenio vyhrálo v letošním roce několik významných výběrových řízení a proto posiluje své výzkumné kapacity. Vážíme si toho, že k nám našel cestu skvělý výzkumník se zkušenostmi jak v agentuře, tak na straně klientů."
Miroslav Fous vystudoval VŠE v Praze. Působil v analytickém týmu Českého Telecomu a později vedl marketingový výzkum v ČSA. Od roku 2006 vedl týmy IT, Telco and Utilities a Brand and Communication ve výzkumné agentuře GfK Praha. Je svobodný a k jeho zájmům patří cestování, film a sport.
Miroslav Fous k novému kroku na své profesní dráze říká : "Vstup do společnosti Factum Invenio je pro mne novým impulsem k rozšíření a prohloubení znalostí v oboru, jemuž se dlouhodobě věnuji. Věřím, že mé zapojení do týmu zaměřeného na IT a telekomunikace mi dává příležitost k pokračování úspěšné spolupráce se stávajícími klienty Factum Invenio, ale také možnost věnovat se novým projektům."
Článek ze dne 15. listopadu 2007 - čtvrtek
Skupina ppm factum posiluje na Slovensku
Rozloučili jsme se s obyčejnými žárovkami ?
S mobilním telefonem za nákupy
Jak si Češi stojí v používání počítačů a internetu
Factum Group zavádí International Omnibus Service
České firmy a peníze z fondů EU
Nakupování na internetu stále roste
Využívání antivirových programů
Hodnocení roku 2007 a očekávání od roku 2008
Postavení žen a mužů ve společnosti
Ladislav Klika a Tomáš Kravka ve vedení Factum Invenio
Využívání internetu pro hledání informací o cestování
Názory na situaci českého trhu s elektrickou energií
Miroslav Fous vyměnil oranžové