Podle výsledků průzkumu společnosti SolarWinds MSP mezi českými a slovenskými IT prodejci dochází k rychlému nárůstu prodejů řízených služeb, které umožňují efektivnější správu zákaznických IT infrastruktur s preventivním přístupem k řešení problémů namísto dosavadního reaktivního break-fix modelu.
Platformy řízených služeb (Managed Services) současně poskytovatelům pomáhají zvýšit produktivitu svého personálu díky multitenantní správě více zákazníků z jedné centrální konzole.
"Rostoucí komplexnost a nároky na spolehlivost zákaznických IT infrastruktur motivují IT prodejce k automatizaci činností a pořizování nástrojů řízených služeb. Prevence výpadků a vyšší dostupnost IT zlepšuje spokojenost zákazníků, zatímco centralizace služeb a zákazníků do jedné konzole zase zvyšuje produktivitu poskytovatele - je to typické win-win řešení," říká Štěpán Bínek, Product Manager Cloud Services ve společnosti Zebra systems, která je distributorem produktů SolarWinds MSP na českém a slovenském trhu.
Klíčová zjištění průzkumu SolarWinds MSP:
K platformám řízených služeb z portfolia SolarWinds MSP se řadí především SolarWinds Remote Monitoring and Management (RMM), centralizovaná sada nástrojů pro správu a vzdálený monitoring s cloudovým managementem, zejména pro menší a začínající MSP poskytovatele.
Větším a zavedeným MSP organizacím je určeno SolarWinds N-central, řešení komplexní správy celého IT prostředí pod jednou střechou.
Článek SolarWinds MSP ze dne pátek 31. července 2020
Efektivní MSP řešení bezpečnosti zákaznické IT infrastruktury
Migrace na RMM řešení přináší zákazníkům řadu výhod
Automatizační skripty pro portfolio řešení SolarWinds MSP pomáhají poskytovatelům IT služeb
Integrace cloudových řešení Cisco Meraki do platformy N-central SolarWinds
Ochrana koncových bodů v řešení SolarWinds RMM
Dopady pandemie COVID-19 odhalují klíčovou hodnotu MSP firem pro podnikový sektor
Jednotná správa a ochrana zákaznických zařízení pro MSP uživatele
Podíl obratu prodejců z řízených IT služeb roste
Otevření přílohy v phishingovém e-mailu je rizikem nákazy pro celou firemní síť
Zákazníci preferují proaktivní přístup k provozu firemní IT infrastruktury