logo SolarWinds MSP

Podíl obratu prodejců z řízených IT služeb roste

Podle výsledků průzkumu společnosti SolarWinds MSP mezi českými a slovenskými IT prodejci dochází k rychlému nárůstu prodejů řízených služeb, které umožňují efektivnější správu zákaznických IT infrastruktur s preventivním přístupem k řešení problémů namísto dosavadního reaktivního break-fix modelu.

Platformy řízených služeb (Managed Services) současně poskytovatelům pomáhají zvýšit produktivitu svého personálu díky multitenantní správě více zákazníků z jedné centrální konzole.

"Rostoucí komplexnost a nároky na spolehlivost zákaznických IT infrastruktur motivují IT prodejce k automatizaci činností a pořizování nástrojů řízených služeb. Prevence výpadků a vyšší dostupnost IT zlepšuje spokojenost zákazníků, zatímco centralizace služeb a zákazníků do jedné konzole zase zvyšuje produktivitu poskytovatele - je to typické win-win řešení," říká Štěpán Bínek, Product Manager Cloud Services ve společnosti Zebra systems, která je distributorem produktů SolarWinds MSP na českém a slovenském trhu.

Klíčová zjištění průzkumu SolarWinds MSP:

K platformám řízených služeb z portfolia SolarWinds MSP se řadí především SolarWinds Remote Monitoring and Management (RMM), centralizovaná sada nástrojů pro správu a vzdálený monitoring s cloudovým managementem, zejména pro menší a začínající MSP poskytovatele.

Větším a zavedeným MSP organizacím je určeno SolarWinds N-central, řešení komplexní správy celého IT prostředí pod jednou střechou.

Článek SolarWinds MSP ze dne pátek 31. července 2020

Další články od SolarWinds MSP