Generální ředitel společnosti AXA ASSISTANCE Jan Čupa k tomu dodává : "Aktivace nové online aplikace od společnosti Sprinx Systems v naší firmě umožnila nejen snížení administrativy, ale díky webovému rozhraní se zadání smlouvy do systému zkrátilo na méně než polovinu. Co je ale podstatné, Sprinx Systems pro nás zajišťuje i hostování této aplikace a její bezpečný provoz, což nám umožňuje lépe se soustředit jen na náš byznys. My se zase díky online systému dostáváme blíže k našemu zákazníkovi."
Aplikace IPUS, provozovaná pro společnost AXA ASSISTANCE, je vytvořena na bázi technologií společnosti Microsoft, konkrétně Microsoft Windows Server 2008, Microsoft SQL Server 2005 Standard, Microsoft .NET Framework 3.5 a Microsoft ASP.NET. Vývojáři Sprinxu rovněž využili podpůrné aplikace třetích stran pro komunikaci s produkčním systémem společnosti AXA ASSISTANCE.
I v případě tohoto projektu využila společnost Sprinx Systems své dlouholeté zkušenosti, získané při tvorbě aplikací pro sektor pojišťovnictví a tedy znalosti konkrétního byznysu a aplikačního prostředí. To hraje při realizaci takovýchto projektů významnou roli, včetně zkušeností se zajištěním spolehlivého a bezpečného provozu konkrétních aplikací.
Skupina AXA ASSISTANCE má pobočky ve více než 30 zemích světa, pracuje pro ni 6 tisíc zaměstnanců, vyřídí ročně více než 9 milionů asistenčních případů. Celkový obrat za rok 2009 přesáhl 900 milionů eur. V České republice poskytuje AXA ASSISTANCE svým klientům produkty asistenčního pojištění. Smyslem produktů AXA ASSISTANCE je usnadnit život klientům, jejich rodinám anebo firmám a pomoci jim řešit jejich každodenní problémy, zejména při cestování, provozování motorových vozidel, při haváriích v domácnosti nebo v oblasti právních vztahů či zdraví.
Článek ze dne 9. srpna 2010 - pondělí
GPU Computing: megatrend současnosti
Nový CRM a obchodní systém SprinxCRM for Windows Azure od Sprinx Systems
IPUS, systém pro online sjednávání pojistných smluv