logo Sprinx Systems, a.s.

Sprinx Consulting podporuje aktivity Salesforce v České republice

Česká IT společnost Sprinx Systems založila dceřinou společnost Sprinx Consulting, která se bude zaměřovat na analýzu, implementaci a integraci systémů Salesforce včetně školení. V České republice chce Sprinx Consulting oslovit podniky všech velikostí a zaměření.

"Jsme hrdí, že můžeme jít na český trh ruku v ruce s celosvětovou jedničkou v oblasti CRM. Vzhledem k rostoucímu počtu poptávek se ukázalo jako potřebné vyčlenit aktivity kolem salesforce do samostatné společnosti. To nám umožňuje věnovat se klientům naplno," komentoval zprávu Svatopluk Sejkora, Salesforce Group Manager společnosti Sprinx Consulting. "Věříme potenciálu českých firem, který chceme podpořit zkvalitněním a zjednodušením jejich obchodních procesů pomocí systému salesforce," dodal.

Salesforce se v poslední době zaměřuje na integraci firemních procesů spojených s obchodem, včetně prezentací, marketingu a tvorby ceny. Cílem je snížit komunikační zátěž mezi jednotlivými odděleními společnosti, urychlit práci na společných projektech a předejít potencionální chybám v prezentaci obchodních nabídek klientům.

Klíčovým slovem je collaboration - spolupráce. "Věříme, že přehledné a jasně definované procesy pomohou zvýšit kvalitu služeb a spokojenost obchodních partnerů, a o to nám jde," řekl Sejkora.

"Cloudové řešení salesforce dovolí firmám spolupracovat při tvorbě obchodní nabídky, snadno najít potřebné podklady a sdílet je na různých platformách, včetně webu a sociálních sítích firmy. To vše šetří lidem čas, a společnostem peníze. Navíc, systém se dá spolehlivě zabezpečit tak, aby k citlivým informacím měli přístup jen klíčoví lidé," dodal Sejkora.

Potenciál Salesforce v Čechách potvrzují nové reference

Sprinx Consulting má za sebou již řadu úspěchů v oblasti implementace a školení systémů Salesforce v České republice. „Profesionální a velmi klientský přístup odborníků ze Sprinx Consulting a jejich znalosti nám pomohly získat maximum z našich dat v systému Salesforce a okamžitě si sdílet informace.

"Salesforce upravili na míru dle našich potřeb a požadavků. Můžeme si v reálném čase zobrazit přehled aktuálních obchodních případů a stav plnění jednotlivých KPI’s," řekl Jaroslav Křivánek, partner mezinárodní poradenské společnosti Mazars.

"Sprinx Consulting nám pomohli s nasazením a lokalizací Salesforce ve stejné podobě, jak jej používá ReachLocal (NASDAQ: RLOC) po celém světě. Pomohli nám systém nastavit pro Českou Republiku, Slovensko a Polsko a pracujeme na ruské mutaci. Doufám, že i nadále bude naše spolupráce stejně úspěšná," řekla Jitka Svobodová, CFO ReachLocal Czech Republic Franchise s.r.o.

Sprinx Consulting nabízí zároveň velmi kvalitní školení. "Díky systému školení mohl celý náš tým rychle a jednoduše začít využívat všechny dostupné možnosti, které salesforce.com nabízí, včetně specializovaných nástaveb pro naši společnost. Přechod na nový systém tak proběhl lehce a bez problémů," řekl Adam Eliáš, ředitel oddělení Sales and Business Development společnosti G4S.

Systémy Salesforce nabízí řadu výhod i farmaceutickým firmám, kde je Sprinx Systems, mateřská společnost Sprinx Consulting, jedním z největších dodavatelů IT systémů ve střední a východní Evropě.

"Když jsme se rozhodli převést naše CRM na systém salesforce, byl pro nás tým Sprinx Consulting jednoznačnou volbou. I za ztížených podmínek pro nás zvládl importovat veškerá data do nového systému, a ten navíc upravit tak, aby přesně odpovídal našim potřebám. Za Bausch + Lomb mohu říci, že spolupráce se Sprinx Consulting pro nás byla opět velkým přínosem, a tato firma se tak zařadila mezi solidní a dlouhodobě důvěryhodné partnery naší společnosti," řekl Tibor Baka, Sales Manager společnosti PharmaChauvin ankerpharm GmbH.

Strategický obchod je v Česku stále na začátku

Podle odborníků Sprinx Consulting je potenciál českých firem v oblasti využití integrovaných obchodních systémů obrovský. "Očekáváme, že téma strategického obchodu bude hlavní problematikou českých firem v příští dekádě. Již víme, že nám tradiční mechanismy prodeje nestačí; navíc, technologie nás neustále nutí měnit způsob komunikace se zákazníky. Kvalitní služby, a s tím spojené kvalitní interní procesy ve firmách, budou naprosto klíčovou záležitostí příštích deseti let," shrnul Sejkora.

Další články k tématům - cloud - CRM - školení - Svatopluk Sejkora

Článek Sprinx Systems, a.s. ze dne úterý 10. září 2013

Další články od Sprinx Systems, a.s.