logo ALTRON, a.s.

Jovanka Uzelacová

Marketing Manager společnosti ALTRON

Jovanka Uzelacová - ALTRON, a.s.logo ALTRON, a.s.LinkedIn

Na základě nově vzniklé strategie značky, kterou jsme společně se Symbiem připravili na konci roku 2022, jsme se rozhodli pro kompletní modernizaci loga a celého vizuálního stylu.

Chtěli jsme udělat posun vpřed do moderního a odlehčeného vzhledu, který nás odliší od konkurenčních firem.

Petr Ding

Technický ředitel společnosti ALTRON

Petr Ding - ALTRON, a.s.logo ALTRON, a.s.LinkedIn

Od začátku projektu jsme věděli, že máme před sebou velkou výzvu vzhledem k tomu, že jsou zde použity nové technologie a postupy. Kromě častokrát zmiňovaného chlazení jsme např. zcela nově přistoupili k řízení prostředí, energetické úspoře a obecně ke snižování provozních nákladů.

Pro datacentrum Nagoja jsme také vyvinuli novou generaci systému Altrix, který umožňuje řídit, monitorovat a předávat operátorská data a tím snížit míru fyzického dohledu ze strany člověka na nutné minimum.

Milivoj Uzelac

Managing Partner @ Altron Modular společnosti ALTRON

Milivoj Uzelac - ALTRON, a.s.logo ALTRON, a.s.LinkedIn

Jsme česká jednička s globálními ambicemi. Příležitost vidíme v rozvojových trzích, které komunikační infrastrukturu teprve budují a modulární produkty pro ně představují efektivní řešení, které lze dodat v krátkém čase s vysokou návratností investice.

Naše pozornost se proto soustředí na africký trh nebo na oblast Středního východu.

Ondřej Horák

Produktový manažer Altron Modular společnosti ALTRON

Ondřej Horák - ALTRON, a.s.logo ALTRON, a.s.LinkedIn

Když se podíváme na jednotlivé benefity, mezi ty největší patří bezesporu mobilita. Zařízení typu plug-in-play je na místo provozu dodáváno připravené, otestované a lze ho během jednoho dne uvést do provozu.

To přináší možnost okamžitého nasazení i ve vzdálených lokalitách a zajištění požadované kapacity IT.

Milivoj Uzelac

Managing Partner @ Altron Modular společnosti ALTRON

Milivoj Uzelac - ALTRON, a.s.logo ALTRON, a.s.LinkedIn

Jsme česká jednička s globálními ambicemi. Příležitost vidíme v rozvojových trzích, které komunikační infrastrukturu teprve budují a modulární produkty pro ně představují efektivní řešení, které lze dodat v krátkém čase s vysokou návratností investice.

Naše pozornost se proto soustředí na africký trh nebo na oblast Středního východu.

Stránka 1/9 Další >