logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHATBOT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

logo GRiT, s.r.o.
220921-ST Odborníci bijí na poplach a doporučují, aby společnosti začaly personální krizi řešit automatizací ...

Novinky ze světa AI, BI a RPA

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
230821-PO Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných ...

Novinky ze světa AI, BI a RPA

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
040521-ÚT Jak na digitální onboarding a co je MLOps? Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného ...

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
140421-ST Pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů za první čtvrtletí 2021 z oblasti CRM, ...

Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy

logo Daktela s.r.o.
250321-ČT Flexibilní řešení společnosti Daktela je určeno pro zákaznickou podporu a kontaktní centra - poskytuje sjednocenou komunikaci jak pro velké ...

Digitální trendy roku 2021

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
040221-ČT Mezi hlavní trendy v digitalizaci zařazuje Asociace za lepší ICT řešení na základě svého pravidelného shrnutí odborných publikací ...

Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu

logo Daktela s.r.o.
031220-ČT Chytré systémy pro sdílení informací o veškeré interakci se zákazníkem napříč všemi procesy pomáhají firmám zajistit efektivitu ...

Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
121120-ČT Komunikační software Daktela dokáže jako první ve firmě zachytit příchozí komunikaci, analyzovat ...

Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem

logo Daktela s.r.o.
221020-ČT Mezi nové klienty komunikačního řešení Daktela, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž ...

Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19

logo SOITRON s.r.o.
160920-ST Cílem nového průzkumu společnosti SOITRON bylo zjistit, jaký vliv má koronavirová krize na podnikové IT a jaké trendy ...

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

logo Enehano Solutions s.r.o.
170420-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ...

Zajímavé články ze světa podnikových informačních systémů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
091019-ST Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných ...

Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů

logo SOITRON s.r.o.
140819-ST Průkopníky ve využívání softwarových robotů jsou firmy z finančního sektoru, kde je potřeba řešit velké množstvím drobných ...

Virtuální asistent Andělín pomáhá pacientům po mrtvici s návratem do aktivního života

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
040619-ÚT Asistent postavený na platformě IBM Cloud + IBM Watson umožňuje pacientům a jejich rodinám klást ...

Recenze a hodnocení uživatelů ERP systémů 2019

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
290319-PÁ Sběr recenzí od reálných uživatelů probíhá v rámci průzkumů ICT v českých firmách a z ověřených ...

Chatbot v roce 2019 v ČR

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
040319-PO Co by mohla přinést konverzační umělá inteligence českým zákazníkům v roce 2019? Asociace dala dohromady názory čtyř ...

Komunikace s chatbotem na webu je mnohem účinnější než přes formulář

logo Feedyou s.r.o.
180219-PO Vlastní chatbot na webu společnosti Feedyou dokázal od doby svého spuštění navázat 6x víc otevřených komunikací a získat ...

Chatbot pro diabetiky pomáhá v léčbě českých pacientů s cukrovkou

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
250119-PÁ Virtuální poradce v cloudu, který je založen na technologii IBM Watson, vyškolili čeští lékaři a je schopen reagovat ...

Využití chatbotu výrazně zrychluje schvalovací procesy

logo SAS Institute ČR, s.r.o.
051118-PO Noví chatboti využívající poslední generaci umělé inteligence dokáží sami vyhodnotit informace od zákazníka, ...

Praktické využití chatbotů na berlínské konferenci Chatbot Summit

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
021118-PÁ Komerčně nejúspěšnější jsou aktuálně chatboti v pozici osobního bankéře v pojišťovnictví a financích či jako domácí ...

Nové možnosti strojového učení a analytiky v portfoliu SAP Leonardo

logo SAP ČR,spol. s r.o.
301018-ÚT Inteligentní robotická automatizace procesů (RPA - Robotic Process Automation) zvýší efektivitu výroby a usnadní ...

Jak se v praxi využívá chatbot

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
130918-ČT České firmy již mohou začít využívat první úspěšné aplikace chatbotů ke zefektivnění komunikace se zákazníky či obsluze ...

Digitální asistent TOBi pomáhá v komunikaci se zákazníky Vodafonu

logo Vodafone Czech Republic a.s.
030918-PO TOBi funguje díky technologii IBM Watson Assistant a od června 2018 se s ním zákazníci Vodafonu mohou setkat ...

Ocenění Vizionář 2016 pro chatovacího robota od DATASYS

logo DATASYS s.r.o.
141216-ST Chatbot od společnosti DATASYS vybrala odborná porota sdružení CzechInno, které v soutěži Vizionáři oceňuje nejzajímavější inovativní počiny ...