logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHATBOT

Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy

logo Daktela s.r.o.
25.03.21-ČT Flexibilní řešení společnosti Daktela je určeno pro zákaznickou podporu a kontaktní centra - poskytuje sjednocenou komunikaci jak pro velké ...

Digitální trendy roku 2021

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
04.02.21-ČT Mezi hlavní trendy v digitalizaci zařazuje Asociace za lepší ICT řešení na základě svého pravidelného shrnutí odborných publikací ...

Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu

logo Daktela s.r.o.
03.12.20-ČT Chytré systémy pro sdílení informací o veškeré interakci se zákazníkem napříč všemi procesy pomáhají firmám zajistit efektivitu ...

Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
12.11.20-ČT Komunikační software Daktela dokáže jako první ve firmě zachytit příchozí komunikaci, analyzovat ...

Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem

logo Daktela s.r.o.
22.10.20-ČT Mezi nové klienty komunikačního řešení Daktela, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž ...

Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19

logo SOITRON s.r.o.
16.09.20-ST Cílem nového průzkumu společnosti SOITRON bylo zjistit, jaký vliv má koronavirová krize na podnikové IT a jaké trendy ...

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

logo Enehano Solutions s.r.o.
17.04.20-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ...

Zajímavé články ze světa podnikových informačních systémů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
09.10.19-ST Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných ...

Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů

logo SOITRON s.r.o.
14.08.19-ST Průkopníky ve využívání softwarových robotů jsou firmy z finančního sektoru, kde je potřeba řešit velké množstvím drobných ...

Virtuální asistent Andělín pomáhá pacientům po mrtvici s návratem do aktivního života

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
04.06.19-ÚT Asistent postavený na platformě IBM Cloud + IBM Watson umožňuje pacientům a jejich rodinám klást ...