Nekvalitní IT často komplikuje pracovní procesy ve zdravotnictví | |
04.01.23-ST Podle nového průzkumu společnosti Epson, který byl zaměřen na vzdělávací, zdravotnický a veřejný sektor, téměř polovina ... |
Využívání phishingu rychle roste a vede k vysoce účinným útokům | |
21.12.22-ST Podle nejnovější zprávy Acronis Cyberthreats Report patří mezi nejvíce zasažená odvětví e-mailovými ... |
Optimální nabíjení z přebytků FVE pomocí Loxone Wallbox | |
15.12.22-ČT Na Loxone Wallbox řízený Miniserverem se vztahuje dotace na nabíječky v rámci Nové zelené úsporám - dobíjecí stanice a inteligentní ... |
Mobilní aplikace AMA pro komunikaci s klienty finančních institucí | |
14.12.22-ST Nejnovější verze mobilní aplikace AMA od ARBES Technologies výrazně napomáhá k rychlejšímu rozhodování a úspoře času klientů, kteří již nemusí ... |
Uvedení hry Sonic Frontiers je spojeno s novými Epson projektory pro domácí kino | |
14.12.22-ST V kampani, ve které se v příštím roce představí domácí projektory Epson po celé Evropě, vystupuje ... |
Ochrana dat a zákaznická spokojenost představují spojené nádoby | |
22.11.22-ÚT Podle celosvětového průzkumu Cisco Consumer Privacy Survey roste počet lidí, kteří ochranu svého soukromí a osobních ... |
Pozor na phishing po telefonu jménem ÚOOÚ | |
15.11.22-ÚT Úřad na základě informací od občanů zaznamenal podvodné snahy o phishingové útoky na praktické lékaře ... |
Lepší ochrana před ransomwarem a zabezpečení online plateb pro domácí uživatele | |
31.10.22-PO Nejnovější aktualizace produktů ESET pro domácnosti přináší řadu novinek - např. vylepšení funkcí pro ochranu soukromí a před ... |
Moderní call centrum v cloudu | |
07.10.22-PÁ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr ... |
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky | |
26.09.22-PO Přestože se komunikace vlivem pandemie na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové ... |