logo itpoint.cz

Další články k tématu: REKLAMACE

GEM Process Manager pomáhá v řízení a automatizaci firemních procesů

logo GEM System a.s.
07.06.19-PÁ GEM Process Manager obsahuje komplexní řešení procesu oběhu a schvalování interních dokumentů a žádostí s realizací ...

Účastnické smlouvy a vyúčtování jsou častým předmětem stížností na smlouvy s operátory

logo Český telekomunikační úřad
03.06.19-PO ČTÚ se opakovaně setkává se stížnostmi na automatické prodloužení smluv, dobu platnosti kreditu u předplacených karet a ...

Výpadky služeb by měl operátor zákazníkům kompenzovat

logo Český telekomunikační úřad
28.05.19-ÚT Jeli příčinou výpadku závada technického nebo provozního charakteru na straně operátora, má povinnost zajistit ...

I při podání reklamace je účastník povinen uhradit vyúčtování

logo Český telekomunikační úřad
18.04.19-ČT Častou a bohužel mylnou domněnkou účastníků, se kterou se ČTÚ v rámci agendy stížnosti a dotazů na vyúčtování ceny setkává, je jejich ...

Jak vybrat správný e-shop a nespálit se

logo dTest, o.p.s.
11.03.19-PO Jednoduchá univerzální rada neexistuje, ale jsou zásady, které se vyplatí dodržet. Mezi hlavní doporučení patří ...

Výpověď smlouvy s operátorem musí být dostatečně srozumitelná

logo Český telekomunikační úřad
26.02.19-ÚT ČTÚ dlouhodobě zaznamenává stížnosti a dotazy na jednostrannou změnu smlouvy a na automatické prodloužení smlouvy. ...

Prodloužení smlouvy s operátorem vždy jen s novým souhlasem spotřebitele

logo Český telekomunikační úřad
15.02.19-PÁ Zákon o elektronických komunikacích chrání zákazníky operátorů se smlouvou na dobu určitou. Operátor ...

Operátoři někdy nedodržují pravidla síťové neutrality

logo Český telekomunikační úřad
24.01.19-ČT V rámci prováděného monitoringu ČTÚ zjistil v několika případech omezující podmínky pro možnost volby koncového zařízení pro přístup ...

Roste počet stížností na problematiku přenositelnosti telefonních čísel

logo Český telekomunikační úřad
19.11.18-PO S přihlédnutím k charakteru stížností za III. čtvrtletí ČTÚ uvádí, že právo účastníka/spotřebitele ...

Jak se v praxi využívá chatbot

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
13.09.18-ČT České firmy již mohou začít využívat první úspěšné aplikace chatbotů ke zefektivnění komunikace se zákazníky či obsluze ...