logo itpoint.cz

Další články k tématu: REKLAMACE

Při výpadku služeb elektronických komunikací mají zákazníci právo na přiměřenou slevu

logo Český telekomunikační úřad
VČERA Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně ...

Rizika služeb od tzv. šedých operátorů

logo Český telekomunikační úřad
11.06.25-ST Takzvaní šedí operátoři často nabízejí atraktivní nabídky, které však nejsou vždy v souladu se zákonem a mohou zákazníky připravit o jejich zákonná ...

Odlišnosti pravidel při nákupu a reklamaci digitálního obsahu a služeb

logo dTest, o.p.s.
13.05.25-ÚT Na digitální obsah a služby se nevztahují stejná práva jako na běžné zboží. Zatímco u bot nebo kávovaru platí jasná reklamační lhůta, u ...

ČTÚ nemá zákonnou pravomoc odebrat operátorům oprávnění k podnikání

logo Český telekomunikační úřad
27.03.24-ST ČTÚ se ve své praxi setkává i s podněty zákazníků jednotlivých poskytovatelů služeb elektronických komunikací, kteří nebyli z různých důvodů ...

Rizika prémiových služeb

logo Český telekomunikační úřad
30.06.23-PÁ ČTÚ se nezřídka setkává se stížnostmi na služby, které jsou hrazeny prostřednictvím SMS zpráv s vyšším zpoplatněním ...

Úspěšný rok činnosti Telekomunikační akademie

logo Český telekomunikační úřad
20.03.23-PO V roce 2022 realizoval Český telekomunikační úřad největší počet přednášek od zahájení tohoto edukačního projektu ...

Výsledky kontroly poskytovatelů služby přístupu k internetu

logo Český telekomunikační úřad
09.02.23-ČT Od ledna 2021 do prosince 2022 bylo ve třech kolech zkontrolováno celkem 1978 subjektů, které mají osvědčení na poskytování ...

Jak reklamovat digitální obsah

logo dTest, o.p.s.
07.02.23-ÚT Při reklamaci digitálního obsahu a služeb se na rozdíl od běžného zboží neuplatní lhůta 30 dnů pro její vyřízení. ...

Mobilní aplikace NetTest

logo Český telekomunikační úřad
06.12.22-ÚT Český telekomunikační úřad spustil mobilní aplikaci NetTest pro Android - jde zatím o první oficiální verzi a na ...

Jak správně reklamovat telekomunikační a poštovní služby

logo Český telekomunikační úřad
30.08.22-ÚT Správným postupem je nejprve se obrátit na svého poskytovatele služeb elektronických komunikací či provozovatele ...
Stránka 1/6Další >