logo itpoint.cz

Další články k tématu: REKLAMACE

Nenechte se zpomalit a plaťte jen za skutečnou rychlost internetu

logo Český telekomunikační úřad
22.09.21-ST ČTÚ po spuštění nástroje na měření kvality služby přístupu k internetu NetTest zahajuje informační kampaň Plaťte jen za ...

NetTest - certifikované měření kvality přístupu k internetu

logo Český telekomunikační úřad
21.09.21-ÚT Výhodou nového nástroje NetTest, který provozuje ČTÚ, je možnost tzv. certifikovaného měření, které plně automaticky ...

Nová edukativní videa Telekomunikační akademie ČTÚ

logo Český telekomunikační úřad
20.09.21-PO Telekomunikační akademie je projekt Českého telekomunikačního úřadu, který slouží ke vzdělávání seniorů ...

Jak je to se zpolatněním při volání na covid informační linku 1221

logo Český telekomunikační úřad
09.07.21-PÁ Informační linka 1221 slouží pro dotazy veřejnosti související s pandemií onemocnění covid-19 - jde o jeden z nástrojů Chytré ...

Rychlost připojení k internetu musí být nově součástí smluvních podmínek

logo Český telekomunikační úřad
21.01.21-ČT Od ledna 2020 dochází k významnému zlepšení postavení koncových uživatelů, respektive usnadnění jejich případné obrany v situacích, ...

Jak reklamovat nekvalitní internetové připojení

logo dTest, o.p.s.
20.11.20-PÁ Reklamovat můžete do dvou měsíců od vzniklého problému s poskytnutím služby, pak toto právo zaniká. Poskytovatel má povinnost ...

Rychlostní parametry služeb musí být povinně odvozovány od inzerované rychlosti

logo Český telekomunikační úřad
29.09.20-ÚT ČTÚ vydal novelizované znění všeobecného oprávnění - č. VO-S/1/08.2020-9, podle kterého musí být rychlostní parametry služeb internetového připojení ...

Stížností na smlouvu s operátorem a kvalitu služeb přibývá

logo Český telekomunikační úřad
20.02.20-ČT Lidé si nejčastěji stěžují na účastnické smlouvy - jde zejména o nesouhlas s jednostrannými změnami, případně individuálně sjednanými ...

Nahlášení poruchy není reklamace

logo Český telekomunikační úřad
23.01.20-ČT ČTÚ provedl kontrolu u tří největších tuzemských operátorů zaměřenou na problematiku nastavení systému pro vyřizování reklamací účastníků ...

Nepodepsaný dodatek smlouvy s operátorem nezavazuje

logo Český telekomunikační úřad
28.11.19-ČT Převzetí nového zařízení a využívání služeb v novém režimu automaticky neznamená přijetí písemného dodatku ke smlouvě. Podle ČTÚ konkludentně ...
Stránka 1/5Další >