E-shopy, které se registrují a využijí služby 999.cz, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru.
Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.
"Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod", říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.
Jednotlivé pilíře nové služby 999.cz:
Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem - ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz.
ACOMWARE
ACOMWARE je vysoce specializovaná společnost zaměřující se na on-line marketing e-shopů a poradenství v oblasti e-commerce. Poskytované služby přináší e-shopům především pomoc ve správném zvolení strategie internetového podnikání a s tím spojeným činností.
Mezi hlavní činnosti patři především internetový marketing, SEO, webová analytika a další služby pro správné fungování e-shopu. Tým tvoří řada zkušených konzultantů a analytiků, kteří své znalosti neustále rozvíjejí odbornými školeními a studiem nejnovějších trendů. Tyto trendy jsou pravidelně přenášeny na klienty a dochází tak k jejich trvalému rozvoji.
Dobrý web
Dobrý web je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
Heureka.cz
Heureka.cz je nezávislý nákupní rádce, který patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1397000 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 11000 internetových obchodů.
Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, díky níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.
Článek ze dne 2. srpna 2011 - úterý
2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu
Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby
999.cz: nová služba podpory pro e-shopy