logo

999.cz: nová služba podpory pro e-shopy

Projekt 999.cz je zaměřen zejména na malé a střední e-shopy, kterým má poskytovat zázemí a podporu pro jejich rozvoj a udržení konkurenceschopnosti. Za vznikem 999.cz stojí tři silné značky - Dobrý web, ACOMWARE a Heureka.cz.

E-shopy, které se registrují a využijí služby 999.cz, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru.

Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.

"Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod", říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.

Jednotlivé pilíře nové služby 999.cz:

Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem - ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz.

ACOMWARE

ACOMWARE je vysoce specializovaná společnost zaměřující se na on-line marketing e-shopů a poradenství v oblasti e-commerce. Poskytované služby přináší e-shopům především pomoc ve správném zvolení strategie internetového podnikání a s tím spojeným činností.

Mezi hlavní činnosti patři především internetový marketing, SEO, webová analytika a další služby pro správné fungování e-shopu. Tým tvoří řada zkušených konzultantů a analytiků, kteří své znalosti neustále rozvíjejí odbornými školeními a studiem nejnovějších trendů. Tyto trendy jsou pravidelně přenášeny na klienty a dochází tak k jejich trvalému rozvoji.

Dobrý web

Dobrý web je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

Heureka.cz

Heureka.cz je nezávislý nákupní rádce, který patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1397000 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 11000 internetových obchodů.

Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, díky níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.

Další články k tématům - ecommerce - eshop - marketing - SEO - školení - vzdělávání - workshop - Luboš Plotěný

Článek ze dne 2. srpna 2011 - úterý

Další články od Internet Info s.r.o.

2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu

Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby

České startupy na Lupa.cz

999.cz: nová služba podpory pro e-shopy

Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky

CIF 2010: český Internet očekává příliv investic

Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni

Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info

Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD

Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů

Konference BIF 2010 se blíží

Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů

Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz

Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik

WebTop100, soutěž firem o nejlepší web

Business Information FORUM 2010

Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování

IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře

Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají

Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu

ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy

Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace

Best Project Management

Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny

IDF 2010, konference určená webovým vývojářům

Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě

KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií

Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní

Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard

Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info

Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka