logo

WebTop100, soutěž firem o nejlepší web

Soutěž WebTop100 hodnotící kvalitu webů českých firem zahajuje svůj devátý ročník. Společnosti mohou přihlašovat své online prezentace do některého z 11 oborových žebříčků, nebo dvou speciálních žebříčků - Microsite a Marketingový nástroj.

Soutěž WebTop100, která oceňuje kvalitu internetových prezentací českých firem, vstupuje do devátého ročníku mimo jiné s novým, inovovaným logem. I letos budou hodnoceny v rámci hlavního žebříčku webové stránky stovky nejvýznamnějších firem dle žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven na základě ekonomických ukazatelů jednotlivých společností. Do některého z 11 oborových žebříčků se potom může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s webem v českém jazyce.

Jednotlivé internetové prezentace je možné registrovat prostřednictvím online formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100, a to až do 30.6. 2010. Slavnostní vyhlášení výsledků potom proběhne v úterý 19.10. 2010 na galavečeru navazujícím na celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled oborových žebříčků pro rok 2010 :

Speciální žebříčky :

Hodnocení webů zajišťuje odborná porota složená z odborníků na internetový marketing, ale i ze specialistů na příslušný segment podnikání. Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny z pohledu pěti základních kritérií: použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele, přičemž každou prezentaci zhodnotí minimálně sedm porotců. Předsedou poroty se i pro letošní rok stal Ivan Pilný, prezident sdružení TUESDAY Business Network a nezávislý konzultant v oblasti ICT.

Každý soutěžící získá od poroty nejen bodové ohodnocení, které umožňuje jednoduché porovnání s konkurencí, ale také individuální písemné hodnocení od všech porotců z pohledu jednotlivých hodnotících kritérií. "To představuje pro firmy důležitou zpětnou vazbu, díky které mohou svou online prezentaci dále vylepšovat," upřesňuje Luboš Plotěný, vedoucí konzultačního centra Dobrý web, a dodává : "Na základě ohlasů z firem a každoročně rostoucího počtu přihlášených je vidět, že firmy oceňují možnost nechat si své weby zhodnotit od širšího spektra odborníků a dostat tak celou škálu tipů na zlepšení z různých úhlů pohledu." Soutěžící mohou registrací zároveň získat i volný vstup na podzimní konferenci WebTop100 a výroční odbornou studii shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání.

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže a odborné konference zaměřené na problematiku firemních webů také Klub WebTop100 sdružující manažery odpovědné za firemní internetové prezentace. Členové klubu se scházejí čtyřikrát do roka, aby si vyslechli zajímavé přednášky odborníků z oboru, a mají tak příležitost vyměňovat si vzájemně zkušenosti a diskutovat o aktuálních trendech.

Témata klubů pro rok 2010 :

Projekt WebTop100 pořádá konzultační centrum Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem, společností IBM Česká republika. Hlavním partnerem je společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálně projekt podporuje magazín Marketing & Media, měsíčník Moderní řízení, týdeník Profit a server Podnikatel.cz.

Další články k tématům - 2010 - marketing - prezentace - soutěž - web - WebTop100 - Luboš Plotěný

Článek ze dne 16. dubna 2010 - pátek

Další články od Internet Info s.r.o.