logo

Mphone a nové mobilní tarify

Makro ve spolupráci s Telefónica O2 Czech Republic dnes spouští unikátní projekt v oblasti mobilní komunikace. Na základě smlouvy o partnerství byl vytvořen koncept tří tarifů pro mobilní komunikaci, doplněný o loajalitní prvek navázaný na nákupní chování zákazníka ve velkoobchodních střediscích Makro.

Tarify jsou určeny výhradně pro registrované zákazníky Makro a jsou komunikován pod názvem Mphone. Nabídka se soustřeďuje na bezkonkurenční ceny za volání a SMS, což jsou produkty, které využívají všichni zákazníci Makro.

Obsahem celého projektu je nabídka tří výhodných tarifů pojmenovaných Mphone Mini, Mphone Midi, Mphone Maxi, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut, které má zákazník k dispozici. Vzhledem k velikosti typického zákazníka Makro byla nabídka doplněna o službu 3 partneři, která umožňuje zákazníkovi označit 3 čísla, na která volá s dodatečnou slevou 25 %. Po vyvolání volných minut se uplatňuje jednotná sazba do volání do všech sítí, kromě volání mezi tarify Mphone, které je opět zvýhodněno. Tyto základní rysy produktu byly vytvořeny na základě analýzy profilu typického zákazníka Makro, kterými jsou v převážné většině živnostníci nebo malí podnikatelé.

Hlavní specifikum produktu představuje propojení tarifů na nákupní chování zákazníka v Makro, kdy zákazník má každý měsíc možnost získat dodatečné volné jednotky (minuty a SMS) za nákupní chování v Makro.

"Naší snahou je pomoci našim zákazníkům snižovat náklady na provoz jejich firem a zvyšovat tak jejich konkurenceschopnost na českém trhu. Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Za nákupy budou zákazníci dostávat další volné minuty a SMS,“" říká Aleš Drábek, customer director společnosti Makro a dodává : "Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci a dále podpoří vnímání Makro jako Partnera profesionálů, což je poslání naší společnosti".

"Jsme potěšeni, že díky spolupráci se společností Makro, máme další možnost oslovit zákazníky z řad živnostníků a podnikatelů prostřednictvím nabídky Mphone tarifů. Jako přední poskytovatel telekomunikačních služeb v České republice se snažíme přicházet na trh s produkty šitými na míru jednotlivým skupinám uživatelů. Pevně věříme, že Mphone tarify se stanou oblíbenou službou pro všechny Makro zákazníky," říká Jan Karas, ředitel marketingu pro residentní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Hlavní cílovou skupinou jsou především drobní podnikatelé v oblasti gastronomie, nezávislého maloobchodu a malé a středně velké kanceláře, jenž představují cílovou zákaznickou skupinu společnosti Makro.

Prodej tarifů bude probíhat formou přímého prodeje ve velkoobchodech Makro, kde je vyčleněn samostatný prodejní prostor, který je označen výrazně logem Mphone. Poprodejní servis je zajištěn prostřednictvím klientského centra společnosti Telefónica O2.

Další články k tématům - Makro - Mphone - komunikace - mobil - Mini - Midi - Maxi - SMS - Aleš Drábek - Jan Karas - O2 - tarify

Článek ze dne 31. října 2008 - pátek

Další články od ITPOINT.CZ

Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma

O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu

Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby

Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí

Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání

Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni

Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha

Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem

John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development

Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze

Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce

Volební program Pirátů ve virtuální realitě

Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?

Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení

Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku

eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním

Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017

Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu

Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem

Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků

Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu

Samoobslužná firemní telefonie

Zajímavé gastro mobilní aplikace

Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online

Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest

Vánoční hity v elektronice

Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy

Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS

O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet

ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015

WiFi zdarma na prodejnách Hornbach

Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa

Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu

Globální inovativní IT centrum MSD v Praze

Nezávislý kalkulátor cen energií

Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi

Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami

Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz

Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS

Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze

TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV

eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112

Robot NAO pomáhá dětem s autismem

Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí

Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh

Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny

Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera

Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz