Cílem průzkumu bylo určit míru spokojenosti s firemními komunikačními službami v oblasti přístupu k informacím, nabídky zařízení, vhodnosti, spolehlivosti a otevřenosti komunikačních služeb a flexibility poskytovatele služeb.
Nedostatek otevřených standardů v oblasti firemní komunikace je základem nespokojenosti téměř 70 % uživatelů, naznačují výsledky nezávislého šetření u 382 respondentů z celého světa, kteří letos v březnu navštívili veletrh CeBIT v německém Hanoveru.
Osmdesát pět procent dotázaných pocházelo z Evropy, zbytek pak ze Severní a Jižní Ameriky, Asie a Blízkého východu. Odpovědi nebyly nikterak ovlivněny geografickým původem respondentů. Celkově vyšly odpovědi u šesti otázek průzkumu následovně :
Výše uvedené odpovědi naznačily problémy spojené s fragmentací v oblasti zpráv (hlasových, emailových, textových atd.) a cenově neefektivním využitím mobilních zařízení. Fragmentaci lze řešit pomocí jednotné komunikace, vycházející ze strategie otevřené komunikace. Portfolio řešení pro jednotnou komunikaci Siemens OpenScape je příkladem konvergence pevných a mobilních komunikací ve firemní praxi, umožňující přístup prostřednictvím nejlevnějších sítí a šetření času spojeného se zanecháváním a vyzvedáváním vzkazů v hlasové schránce.
O jaký problém se jedná v tomto případě? Jak uživatelé, tak firmy postrádají dva základní principy otevřené komunikace, které mohou pomoci vyřešit tuto situaci. Jednak jde o uživatelskou přívětivost řešení se zaměřením na použitelnost, produktivitu a spolupráci - mezi jednotlivci i týmy. Příkladem je Siemens HiPath MobileConnect, první řešení pro kompletní konvergenci pevné a mobilní firemní komunikace (Fixed Mobile Convergence), umožňující snadný přechod mezi mobilními a VoWLAN sítěmi.
Otevřená komunikace rovněž zvyšuje individuální a skupinovou produktivitu díky integraci jednotné komunikace do pracovních procesů. Architektura otevřené komunikace společnosti Siemens, spolu s rozšířenou sadou funkcí HiPath 8000 pro IP komunikaci v reálném čase, stimuluje výkonnost podniku prostřednictvím integrace pracovních procesů a adekvátní přídatné funkcionality.
Systém otevřené komunikace řeší otázku spolehlivosti pomocí vysoké škálovatelnosti, bezpečnosti a pružnosti virtuálních komunikačních architektur na bázi IT, podobně jako v případě platformy HiPath 8000.
Tyto odpovědi poukazují na problémy spojené s VoIP systémy první generace, které vyžadují použití proprietárních serverových platforem, síťových bran, koncových zařízení i aplikací. Systémy IP komunikace druhé generace (2gIP) jsou již založeny na softwarových aplikacích pro otevřenou IT komunikaci, které firmám umožňují vybírat servery, brány, SIP zařízení a aplikace podle libosti - tak jako v případě jiných IT aplikací. Platforma Siemens HiPath 8000 a architektura otevřené komunikace jsou příklady 2gIP systému a přístupu, který firmám umožní výše uvedené cíle realizovat.
"Z pohledu uživatele je jasné, že firmy musí dělat daleko více pro zlepšení svých komunikačních řešení, mají-li těžit z vyšší produktivity a spolupráce, dokonalé mobility a nižších celkových nákladů (TCO), které ovlivňují celkový zisk podniku," říká Eve Aretakis, generální ředitelka Siemens Communications, Inc.
"Hovoříme zde o transformační technologii," dodává Aretakis. "Firemní komunikace se stává další softwarovou aplikací provozovanou z datového centra umístěného v prostorách firmy či u providera. Zákazníci mohou zhodnotit své existující IT vztahy a technologie využitím stejných serverů, sítí, bran a zařízení, které používají pro ostatní aplikace."
Článek ze dne 7. června 2007 - čtvrtek
Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma
O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu
Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby
Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí
Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání
Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni
Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha
Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem
John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development
Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze
Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce
Volební program Pirátů ve virtuální realitě
Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?
Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení
Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku
eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním
Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017
Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu
Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem
Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků
Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu
Samoobslužná firemní telefonie
Zajímavé gastro mobilní aplikace
Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online
Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?
Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti
Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest
Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy
Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS
O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet
ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015
WiFi zdarma na prodejnách Hornbach
Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa
Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu
Globální inovativní IT centrum MSD v Praze
Nezávislý kalkulátor cen energií
Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi
Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami
Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz
Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS
Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze
TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV
eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112
Robot NAO pomáhá dětem s autismem
Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí
Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh
Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny
Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera
Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz