logo

RAW program aktuálně pro Telecom Italia Mobile, O2, Proximus a Optus

Italská společnost Buongiorno, světová jednička v mobilní zábavě oznamuje, že její RAW program, založený na platformě IMM (Intelligent Mobile Marketer - Inteligentní prodejce mobilních služeb) je nyní k dispozici v celé Evropě prostřednictvím partnerství s několika mobilními operátory.

V roce 2007 spustila společnost Buongiorno službu zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM), kterou nazvala WET. Tuto službu začala jako první poskytovat firmě Optus v Austrálii. O dva roky později, v únoru 2009, oznámila společnost Buongiorno spuštění další úspěšné a moderní služby pro předplatitele mobilních služeb firmy O2 ve Velké Británii. Tato služba se jmenovala "Top-Up Surprises - Dolijte si překvapení".

V listopadu 2009 firma Buongiorno úspěšně implementovala službu "Ricarica e Vinci", jejímž cílem bylo zkonsolidovat mobilní služby operátora a zvýšit průměrnou útratu na zákazníka, pro předplatitele služby TIM. V únoru 2010 firma Buongiorno spustila moderní věrnostní program pro předplatitele služby Proximus mobilního operátora Belgacom. Tento věrnostní program, který se jmenuje Play&Gold (Hra a zlato) je dalším pokračováním rozšiřování platformy RAW po celé Evropě.

Buongiorno, jako světová jednička v mobilní zábavě, vlastní technologie a know-how, které mobilním operátorům umožní zlepšit své systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Operátoři, kteří si nainstalují řešení RAW (Dobij a vyhraj - Recharge and Win) firmy Buongiorno, získají v reálném čase informace, které jim pomohou lépe poznat jejich zákazníky, ocenit jejich věrnost s pomocí cen, udělovaných okamžitě, a na oplátku si tak zákazníky udržet a dosáhnout jejich větší spokojenosti.

Stejně jako ostatní inovativní CRM platformy, hraje i platforma RAW stále důležitější roli v nabídkách mobilních operátorů. Kvůli zostřené konkurenci a neustále se měnícím ekonomickým podmínkám, operátoři ve stále větší míře hledají způsob, jakým ocenit a udržet si důležité zákazníky. Jednou z těchto cest je dát zákazníky na první místo a posílit přímou komunikaci s nimi.

Adhish Kulkarni, ředitel pro produkty a CRM systémy ve společnosti Buongiorno, řekl : "Na evropském trhu mobilních operátorů vidíme potřebu a snahu našich partnerů odlišit se od konkurence a odměňovat své zákazníky. Společnost Buongiorno investovala do vytvoření jedinečné CRM platformy a tato investice nám nyní umožnila stát se specializovaným partnerem pro CRM. Díky tomu nyní náš systém dodáváme stále širšímu spektru mobilních operátorů, kterým nabízíme shora uvedené programy a služby, jejichž cílem je zvýšit průměrnou útratu na jednoho zákazníka a posílit zákaznickou věrnost a spokojenost."

Buongiorno Group je světovou jedničkou v mobilní zábavě. Firma spoléhá na svou silnou mezinárodní základnu, kde provozuje 24 poboček v 57 zemích světa na 5 světadílech a úzce spolupracuje s více než 200 zákazníky, mezi které patří více než 130 poskytovatelů telekomunikačních služeb, kteří obsluhují přes dvě miliardy zákazníků, používajících mobilní telefony.

Další články k tématům - CRM - mobilní - operátor - služby - zábava - Adhish Kulkarni

Článek ze dne 2. června 2010 - středa

Další články od ITPOINT.CZ

Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma

O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu

Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby

Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí

Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání

Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni

Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha

Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem

John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development

Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze

Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce

Volební program Pirátů ve virtuální realitě

Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?

Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení

Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku

eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním

Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017

Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu

Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem

Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků

Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu

Samoobslužná firemní telefonie

Zajímavé gastro mobilní aplikace

Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online

Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest

Vánoční hity v elektronice

Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy

Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS

O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet

ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015

WiFi zdarma na prodejnách Hornbach

Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa

Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu

Globální inovativní IT centrum MSD v Praze

Nezávislý kalkulátor cen energií

Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi

Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami

Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz

Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS

Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze

TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV

eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112

Robot NAO pomáhá dětem s autismem

Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí

Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh

Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny

Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera

Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz