logo

T-Mobile využije technologii od VoiceObjects při integraci mobilních a hlasových samoobslužných kanálů

Technologie společnosti VoiceObjects, předního dodavatele řešení pro personalizované a automatizované telefonní portály, se v budoucnu bude používat v T-Mobile International, a to v rámci iniciativy "Selfservice in your pocket", jež má integrovat hlasové a mobilní samoobslužné kanály.

Na základě mezinárodně prověřeného konceptu se T-Mobile rozhodl pro VoiceObjects jako optimálního dodavatele pro vytvoření a správu samoobslužných portálů v Rakousku, České republice a Polsku (PTC Era).

Technologický koncept VoiceObjects s názvem "Design Once - Deploy Anywhere" při tomto projektu sehrává klíčovou roli. Tato architektura umožňuje vývoj aplikace, která může být následně využita na libovolném telefonním kanálu, ať se jedná o řeč, video, text nebo mobilní web. S tímto vícekanálovým konceptem nabídne T-Mobile svým zákazníkům smysluplný mix servisních kanálů, které můžou používat podle svých potřeb. Zákazníci T-Mobile tak zažijí rychlou, personalizovanou samoobsluhu přes mobilní portál, SMS službu, hlasový portál s tlačítkovou volbou (DTMF) nebo rozpoznáváním řeči.

"Samoobslužné kanály dnes musí uspokojit dva požadavky," říká Daniel Hendling, Program Manager u T-Mobile International. "Na jedné straně by se měly sympaticky a jednoduše ovládat, aby docílily spokojenosti zákazníků. Na druhé straně však jde o to, abychom dosáhli maximální eficience pro firmu s cílem výhodně nabízet služby pomocí různých kanálů. Ve VoiceObjects jsme našli ideálního technologického partnera, který nám dodá jednoduchou a nákladově výhodnou architekturu samoobslužných kanálů."

Středně až dlouhodobou strategií T-Mobile International je vývoj samoobslužného prostředí pro různé telefonní kanály, jež optimálně využívá výhody každého z nich. To T-Mobile umožní poskytnout zákazníkům nejlepší možné služby.

"Velmi nás těší, že se účastníme programu T-Mobile "Selfservice in your Pocket". To podtrhuje jedinečnou pozici VoiceObjects v oblasti personalizovaných telefonních samoobsluh přes běžné telefonní kanály, jež koncoví zákazníci denně používají," řekl Michael Codini, CTO a výkonný ředitel VoiceObjects v regionu EMEA. "S technologií od VoiceObjects může T-Mobile snížit náklady, ale zároveň vylepšit oslovení zákazníků, a to díky jedinému prostředí pro vývoj a realizaci aplikací. Aplikace, které byly vyvinuty pro jeden kanál, mohou být v tomto prostředí provozovány i na všech ostatních."

O firmě VoiceObjects

VoiceObjects vytváří svou technologií nové standardy pro telefonickou zákaznickou službu po celém světě. Společně s mnoha úspěšnými firmami z oboru vyvíjí VoiceObjects řešení pro samoobslužné telefonní kanály, jež firmám umožňují personalizovat aplikace a tím výrazně zvýšit spokojenost uživatelů s automatizovanými službami. Komplexní a náročné aplikace se pomocí VoiceObjects lehce spravují a udržují. Software VoiceObjects pod názvem Phone Application Server nasazují přední společnosti jako Adobe, Postbank, PTC Era, T-Mobile, T-Com a Volkswagen Financial Services. Tento software vyřídí ročně na 500 milionů hovorů.

Článek ze dne 14. října 2008 - úterý

Další články od ITPOINT.CZ

Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma

O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu

Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby

Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí

Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání

Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni

Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha

Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem

John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development

Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze

Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce

Volební program Pirátů ve virtuální realitě

Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?

Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení

Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku

eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním

Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017

Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu

Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem

Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků

Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu

Samoobslužná firemní telefonie

Zajímavé gastro mobilní aplikace

Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online

Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest

Vánoční hity v elektronice

Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy

Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS

O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet

ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015

WiFi zdarma na prodejnách Hornbach

Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa

Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu

Globální inovativní IT centrum MSD v Praze

Nezávislý kalkulátor cen energií

Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi

Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami

Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz

Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS

Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze

TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV

eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112

Robot NAO pomáhá dětem s autismem

Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí

Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh

Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny

Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera

Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz