logo GFI Software
Jozef Kačala

Jozef Kačala

Vicepresident of Global Sales Engineering společnosti GFI Software

LinkedIn

Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku. Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory.

Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nové řešení GFI HelpDesk (srpen 2020), které poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem - včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.

Je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek.

Dnes i v budoucnu se budou muset firmy vyrovnat se zvýšenými požadavky na zabezpečení svých infrastruktur z důvodu potřeby flexibilnější práce na dálku, což nejbolestivěji postihne SMB podniky.

Prostřednictvím modelu GFI Unlimited jim proto chceme nabídnout dostupnou alternativu, která jim umožní se vyhnout se rizikům technických a provozních výpadků a zlepšit produktivitu týmů, ať již pracují odkudkoliv.

Organizace, které měly dříve v plánu migrovat do Office 365, přecházejí právě nyní - korovinarová pandemie působí jako významný katalyzátor. Elektronická pošta je dnes společně s Microsoft Teams hlavním důvodem přechodu na Office 365.

S GFI Archiver mohou zákazníci získat významné výhody jak během migrace, tak i v následném běžném provozu díky efektivnější správě elektronické pošty.

Pro získání reportů ze spravovaných zařízení se dosud museli administrátoři vzdáleně připojovat ke každému zařízení zvlášť.

Inovovaný reportovací engine v Exinda Management Center nyní umožňuje získat data ze všech zařízení najednou, což významně šetří čas IT administrátorů, zlepšuje přehled o síťovém provozu a dovoluje efektivnějí řídit výkonnost celé sítě.

Rostoucí počet aplikací využívaných ve firmách a následně také vyšší nároky na jejich pravidelné aktualizace kladou značné nároky na šířku internetového pásma - důsledkem je nižší výkonnost a výjimkou nejsou ani výpadky kritických aplikací. V případě řešení takovýchto problémů by organizace měly zaujmout spíše proaktivní než reaktivní přístup.

Identifikovat a vyřešit problémy předtím, než začnou ohrožovat koncové uživatele, znamená mít k dispozici relevantní a přesné informace. Exinda Network Orchestrator 4062 v těchto případech pomáhá identifikovat a optimalizovat využití firemního internetového připojení s pomocí prioritizace aplikací bez nutnosti navyšování šířky pásma.