Pro zákazníky to znamená především větší komfort při práci s e-shopem a informačním systémem ABRA Gx, které jsou nyní mezi sebou úzce propojeny.
Propojení mezi on-line prodejním systémem OXID eShop a informačním systémem ABRA Gx bylo vyvinuto ve spolupráci obou vývojových týmů - ABRA Software a.s. a oXy Online s.r.o. "Vytvořili jsme speciální komunikační rozhraní pro automatický přenos dat, takže oba systémy si mezi sebou dokážou velmi rychle vyměňovat aktuální data," přiblížil ředitel divize eSales z týmu oXy Online Petr Uttendorfský.
Rozhraní dokáže ušetřit spoustu času například se zadáváním popisů produktů, seznamů výrobců, kategorií, práci s objednávkami, fakturami a s dalšími záležitostmi, se kterými se běžně pracuje jak v informačním systému, tak v e-shopu. "Naši klienti tak nemusejí zadávat všechny důležité informace duplicitně, ani je pravidelně aktualizovat v obou systémech. Rozhraní dokáže tyto informace zpracovávat zcela automaticky a pravidelně je aktualizovat dle předem nastavených scénářů," doplnil Uttendorfský.
Propojení OXID eShopu s informačními systémy ABRA Gx je certifikovaným řešením. Podpora pro OXID eShop je ze strany ABRA realizována pomocí instalační sady dodávané na vyžádání. V budoucích verzích ABRA Gx by však měla být instalační sada podle certifikační zprávy integrální běžnou součástí instalace. "Testování podpory a funkčnosti rozhraní probíhalo přímo v naší firmě. V současné době dokončujeme realizaci první desítky e-shopů střední velikosti propojených s nejrůznějšími verzemi informačních systémů ABRA,“" potvrdil ředitel společnosti oXy Online Zdeněk Michálek.
Článek ze dne 15. prosince 2008 - pondělí