logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHAT

Novinky ze světa AI, BI a chatbotů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
15.02.22-ÚT Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů ze čtvrtého čtvrtletí ...

Valentýn 2022 ve znamení nárůstu podvodných aktivit

logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
10.02.22-ČT Společnost Kaspersky před letošním svátkem sv. Valentýna zaznamenává větší intenzitu podvodných aktivit a vyzývá uživatele on-line seznamovacích ...

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

logo Algotech, a.s.
04.02.22-PÁ Umělá inteligence v cloudových aplikacích dokáže firmám pomáhat při zpracování dat ve smyslu prediktivní ...

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ...

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

logo GRiT, s.r.o.
22.09.21-ST Odborníci bijí na poplach a doporučují, aby společnosti začaly personální krizi řešit automatizací ...

Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví

logo Daktela s.r.o.
01.09.21-ST Umožňuje nahrávat všechny hovory mezi pacienty a zdravotními pracovníky, což výrazným způsobem napomáhá k celkové ...

Novinky ze světa AI, BI a RPA

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
23.08.21-PO Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných ...

Novinky ze světa AI, BI a RPA

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
04.05.21-ÚT Jak na digitální onboarding a co je MLOps? Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného ...

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
14.04.21-ST Pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů za první čtvrtletí 2021 z oblasti CRM, ...

Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy

logo Daktela s.r.o.
25.03.21-ČT Flexibilní řešení společnosti Daktela je určeno pro zákaznickou podporu a kontaktní centra - poskytuje sjednocenou komunikaci jak pro velké ...