logo IBA CZ, s.r.o.

Jak na výběr vhodného CRM pro neziskovky

Organizace z neziskového sektoru mají většinou jedinečné potřeby a požadavky na implementaci CRM řešení. Zatímco se neziskovky snaží prodat nápady, komerční podniky se zaměřují na loajalitu zákazníků a přesvědčování, aby kupovali jejich produkty a služby.

Ať už jde o humanitární pomoc, politickou, environmentální či něco mezi tím, vždy je prodej takového nápadu jedinečnou výzvou. Neziskové organizace používají CRM ke komunikaci s příznivci a dárci, aby je přesvědčily, že investují do něčeho, co jim nikdy přímo neprospěje.

Navíc mívají často velmi omezené rozpočty. Specifickými potřebami a omezeným rozpočtem se tedy určitě bude řídit výběr vhodného CRM řešení. Někteří velcí prodejci nabízejí pro neziskové organizace speciální ceny a někteří dodavatelé CRM software speciálně vytvořený přímo pro jejich potřeby.

CRM konkrétně pro neziskové organizace

Ačkoliv velcí prodejci jsou velmi populární a jejich systémy mají mnoho funkcí, které by neziskové organizaci prospěly, nebyly vytvořeny speciálně pro potřeby a výzvy, s nimiž se neziskové organizace potýkají. Některé neziskové organizace nemusí mít čas, peníze nebo pracovní sílu, aby přizpůsobily systém svým potřebám.

Naštěstí existuje na trhu několik dodavatelů CRM, kteří se zabývají přímo neziskovým sektorem. Jejich software a služby jsou navrženy tak, aby odpovídaly potřebám neziskových organizací.

CRM řešení velkých dodavatelů

Některá z největších jmen na trhu CRM nabízejí bezplatné nebo diskontní licence pro neziskové organizace. To je pro ně příležitost, jak těžit z podnikového CRM systému s neziskovým rozpočtem. Většina předních výrobců se k nižším cenám pro neziskové organizace hrdě hlásí.

Článek IBA CZ, s.r.o. ze dne 15. září 2017 - pátek

Další články IBA CZ, s.r.o.