logo Internet Info s.r.o.

Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni

Už za necelé tři týdny proběhne konference Czech Internet Forum 2010, která již tradičně přinese komplexní a atraktivní pohled na svět internetu. Vedle přednášek zaměřených na internetový byznys a média se mohou účastníci těšit i na netradiční programové prvky.

Pátý ročník očekávané konference Czech Internet Forum 2010 se uskuteční ve čtvrtek 11.11. 2010 v Konferenčním centru CITY v Praze. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře na stránkách konference. Prvních padesát registrovaných dostane knihu 99 tipů pro úspěšnější reklamu od nakladatelství Grada.

Mezi hlavní lákadla programu patří duel Michala Heisiga (Seznam.cz) a Tomáše Búřila (CentrumHoldings.com) s moderátorem Tomášem Řehákem, bývalým šéfem OMD Digital. Stranou zájmu nezůstanou ani nové nadějné projekty, které se účastníkům představí v rámci prezentace start-upů: BigBrands.cz, Pixmac.cz, nový Sklik, Slevomat.cz, WikiReality.cz, či Zoot.cz. Konference se bude věnovat také platbám za online obsah, chování mladé generace na internetu nebo doménové kriminalitě.

Přednášky a diskuse budou střídat méně tradiční formáty. Na programu je například rozhovor dvou významných osobností e-commerce v ČR, Jiřího Hlavenky, zakladatele Computer Pressu, s Václavem Liškou, zakladatelem Aukro.cz. Neméně zajímavý bude rychlý sled několika prezentací v podobě „vzkazu českému Internetu“, ve kterém několik výrazných individualit bude moci během 333 vteřin vyjádřit své názory na českou internetovou scénu - mezi již potvrzenými jsou například Martin Jaroš, šéf marketingové komunikace T-Mobile, nebo investor Michael Rostock-Poplar.

"I letos jsme se snažili přichystat co nejbohatší program, kdy si každý přijde na své a kde budou prezentovány nejdůležitější informace a novinky za poslední rok. Zároveň jsme věděli, že chceme konferenci připravit jinak - udělat z ní živější a méně formální událost. Věříme, že to účastníci ocení a odnesou si mnoho inspirativních zážitků," komentuje Aleš Miklík, ředitel médií společnosti Internet Info.

Nedílnou součástí akce budou i workshopy, tentokrát zaměřené na katalogové služby, plánování médií, služby hromadného nakupování, nebo na statistiky serveru Fejsbůček.cz, specializovaného na informace o sociální síti Facebook. Aktuální program je k dispozici na stránkách akce.

Czech Internet Forum 2010 úzce souvisí s anketou Křišťálová Lupa 2010 - Cena českého Internetu, jejíž finální hlasování právě skončilo. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety proběhne ve čtvrtek 25.11. 2010 v Divadle Archa.

Konferenci Czech Internet Forum 2010 pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s generálním partnerem společností Nokia Česká republika. Partnery jsou ACTIVE 24, Fejsbucek a GEMIUS. Hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing & Media. Mediálně projekt podporují AdActive, Aktuálně.cz, Blesk.cz, Centrum.cz, ČeskéNoviny.cz, ČRo 1 - Radiožurnál, ČT24, Dáma.cz, Deník.cz, E15.cz, eStránky.cz, Heureka.cz, iDNES.cz, Miton.cz, Novinky.cz, Proměňse.cz, Reflex, Seznam.cz a Živě.cz. Produktovým partnerem je nakladatelství Grada.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne 27. října 2010 - středa

Další články Internet Info s.r.o.

Cool letní akce datového centra Coolhousing