logo ITPOINT.CZ

Nový samoobslužný hlasový portál usnadňuje zákazníkům IKEA nákup nábytku

IKEA v Německu používá řešení firem Excelsis a Voxeo VoiceObjects ke zlepšení spokojenosti zákazníků a snížení nákladů.

Švédský nákupní dům IKEA nedávno zavedl nový samoobslužný telefonní portál, který byl vyvinut firmou Excelsis za použití technologie a vývojového prostředí od Voxeo VoiceObjects. Nový telefonní portál nabízí zákazníkům IKEA inovativní samoobslužné funkce, jako například zjišťování přítomnosti zboží ve skladě pro více než 10.000 položek, vyhledávání nejbližšího obchodního domu, informaci o podmínkách dodání a placení, jakož i různé zprávy formou SMS.

Nadřazeným cílem pro IKEA bylo zajištění nejvyšší možné míry spokojenosti zákazníků. IKEA se přitom koncentruje na automatizaci běžných zákaznických dotazů. Volající jsou se svými komplexními a individuálními dotazy po zjištění důležitých informací bez prodlení spojeni s pracovníkem zákaznického servisu. Tyto informace se automaticky dostávají až k pracovníkům zákaznické podpory. Tímto způsobem se pro volající radikálně snižuje čekací doba a zvyšuje se spokojenost zákazníků. Kromě toho musí být nový portál dostatečně flexibilní, aby se dal v budoucnu měnit a IKEA tak mohla rychle reagovat na nové podmínky trhu při stejné kvalitě služeb.

IKEA zadala projekt firmě Excelsis a tato firma použila technologii Voxeo VoiceObjects. VoiceObjects nabídl společnostem IKEA a Excelsis vysokou míru flexibility při návrhu portálu a také schopnost rychle implementovat pohodlné a inteligentní uživatelské rozhraní pro zákazníky IKEA. Řešení se dá jednoduše a rychle modifikovat nebo rozšířit, aby bylo možné reflektovat naříklad sezonní témata, nebo cenové akce. IKEA kromě toho profituje ze širokých možností tzv. CTI (Computer Telephony Integration) a platformy VoiceXML, jež je díky Excelsis a VoiceObjects nyní k dispozici.

"IKEA je jednou z firem, které pochopily důležitost vysoce kvalitních telefonních samoobsluh," říká Christian Sauter, CEO společnosti Excelsis. "Těší nás, že si IKEA pro svůj moderní hlasový telefonní portál vybrala VoiceObjects,“" dodal k projektu Michael Codini, CTO a ředitel VoiceObjects Germany.

O společnosti VoiceObjects - dceřinné společnosti Voxeo

VoiceObjects VoiceObjects je předním poskytovatelem řešení pro vývoj, realizaci a analýzu automatizovaných telefonních služeb. Použití technologie VoiceObjects firmám umožňuje zvýšit spokojenost uživatelů s automatizovanými službami, integrovat telefonní samoobsluhy do rozsáhlých strategií péče o zákazníka a spravovat aplikace, které jsou provozovány na IVR platformách založených na VoiceXML.

Technologii VoiceObjects nasazují přední společnosti jako Adobe, Hershey´s, Postbank, T-Mobile, Vodafone a Volkswagen Financial Services. VoiceObjects je stoprocentní dceřinnou společností Voxeo Corporation, předního světového dodavatele platforem pro hlasové aplikace a Hosted Services.

Další články k tématům - Excelsis - IKEA - telefonní - VoiceObjects - VoiceXML - Voxeo - Christian Sauter

Článek ITPOINT.CZ ze dne 18. února 2009 - středa

Další články od ITPOINT.CZ

Sourcefire oznamuje veřejnou dostupnost systému 3D System 4.9

FrontRange Solutions oznamuje partnerství se společností NetGuard

Využijte možná poslední vlnu dotací z EU na pořízení informačního systému

Blancco expanduje do východní Evropy

Zasadí Senát KO poplatkům

MINI COYOTE nyní funguje téměř po celé Evropě

Seiko Instruments představuje novou řadu kompaktních tiskáren

Mobileye C2-170, revoluční bezpečnostní systém

Rodina ekonomických systémů DUNA se rozrostla

Belkin stahuje z prodeje přehrávače a FM rádia TuneBase

iPA 280, Ingenico představuje nejvyspělejší platební PDA na světě

Společnost Zlín Net, a. s. prodána

Procesory ARMADA pro novou generaci mobilních telefonů a inteligentních periferních zařízení

Software pro třídní výuku s novými komponenty audio monitoringu od NetSupport

FlyNet, Lufthansa zavádí internetové připojení na palubách letadel

Návrh na zrušení rozhlasových a televizních poplatků získal podporu mediální komise

Datové schránky, neznalost neomlouvá

Mozilla DevDay se uskuteční v Praze tento říjen

eventIS vytvořila nový software pro správu videa na vyžádání pro UPC

Sygic nabízí v obchodě Apple iTunes navigaci pro nový model iPhone 3GS

Panda Antivirus

OVH, evropský poskytovatel webhostingu, zahajuje svoji činnost v ČR

Yahoo! Web Analytics ve verzi 9.5 spuštěny u eMerite.cz

Kosmické technologie pro váš mobil

Pomohou twitternauti k vyšší účasti v eurovolbách ?

Global Payments Europe podepsala novou smlouvu s Komerční bankou

Počet odposlechů klesl oproti roku 2004 o téměř 50 %

100 nejhodnotnějších značek světa stojí nyní celkem dva biliony dolarů

Šrotovné na počítače

Microsoft udělil Sunnysoftu titul Gold Certified Partner

Fixní telekomunikační operátoři žádají o řešení současné nerovnovážné regulace trhu

Wyse nabízí optimální úroveň virtualizace pro uživatele VMware View

Center Systems navazuje na činnost v oblasti kabinových rádiových systémů

Geocaching kdekoli na vašem telefonu iPhone

AnyDATA Corporation představuje inteligentní telefony podporující 3G sítě v celosvětovém měřítku

Nový samoobslužný hlasový portál usnadňuje zákazníkům IKEA nákup nábytku

MySpace Mobile spustí nové internetové stránky pro mobilní aplikace

Mobilní bankovnictví pro oblasti, kde nejsou banky a finanční krize

Vysokokapacitní broadbandové bezdrátové řešení pro 16 E1/T1

Avaya představuje kalkulátor úspory energie