Online Support slouží všem uživatelům informačních systémů ABRA v České a Slovenské republice. Zahrnuje telefonickou podporu z Call Centra, e-mailovou hotline, řešení požadavků klienta vzdáleným přístupem k systému, osobní návštěvu konzultanta nebo bezplatné neomezené školení.
Cílem telefonické hotline je vyřešit okamžité potřeby zákazníků a pomoci jim při každodenní práci. Požadavky a dotazy jsou přijímány během běžného provozu. Služba hotline dokáže uživatele rychle navést ke správnému používání informačního systému v místě, kde si neví rady. Hotline je součástí služby Online Support, která poskytuje zákazníkům nadstandardní možnosti v rychlém vyřešení všech jejich potřeb, ať už pomocí vzdáleného přístupu do systému, osobní návštěvou konzultanta, bezplatným neomezeným školením, nebo e-mailovou hotline.
ABRA zavedla vlastní software pro správu a řízení online služeb, který výrazně zlepšuje službu. Všechny příchozí požadavky jsou zaznamenány a vyhodnocovány počítači, což dovoluje operativně přizpůsobit kapacitu linek sezónním, a dokonce i okamžitým požadavkům zákazníků.
Navíc nabízí mnohem více - jestliže se zákazník nedovolá, pracovníci hotline sami zavolají nazpět ve chvíli uvolnění kapacit, stačí jen, aby zákazník volal z linky, kterou lze identifikovat. Počítačová telefonní ústředna centrály společnosti je přímo napojena na informační systém ABRA, takže operátor v agendě Call Centrum ihned vidí veškeré důležité informace o volajícím uživateli. Hovory jsou nahrávány a operátorem zaznamenávány do systému a vždy je možné zobrazit, co hotline pro konkrétního klienta řešila.
"Nasazení vlastního Call Centra přináší našim zákazníkům snadnější dostupnost služby v době špičky a přesnější službu z hlediska poskytovaného obsahu. Technicky jde o pokročilé řešení, které kombinuje IP telefonii a vlastní software. Telefonní hovory a jejich veškeré zajištění probíhá kompletně na počítačových systémech, o telefonní ústředně tak, jak jsme ji znali v minulosti, nemůže být řeč," říká Tomáš Kubelka, vedoucí divize služeb společnosti ABRA Software.
"Nemalý přínos má i interně, dovoluje nasadit jen potřebné kapacity, a zároveň umožňuje bez prodlení při zvýšení zátěže připojit další operátory, a tím posílit kapacity. Operátoři mohou fyzicky sedět kdekoliv, nejsou vázáni na kanceláře centrály společnosti. K řízení kapacit slouží přehledný monitor, kde je v reálném čase vidět obsazenost linek, dostupné kapacity, frontu volání a ukazatele, které nám jasně signalizují kvalitu služby," dodává Tomáš Kubelka.
Velmi důležitá je i samotná kvalita odpovědí a schopnost operátorů identifikovat zákaznický požadavek. Proto ABRA zavedla, že členové vrcholného managementu společnosti ABRA Software pravidelně v Call Centru hostují a případně trénují personál jak v technických, tak komunikačních dovednostech, plně v souladu s Baťovskou tradicí příkladu vedoucích.
Článek Grisoft s.r.o. ze dne pondělí 4. února 2008
Riziko ztráty mobilního zařízení je největší při prázdninovém cestování
AVG Community Powered Threat Report Q3 2011
Internet Security 2012: více ochrany a méně starostí
AVG MultiMi: jediné rozhraní pro soubory, email, sociální média a obsah v cloudu
Závodní tým Janík Motorsport a AVG zahajují spolupráci
AVG AntivirusFree pro tablety s platformou Android
IT bezpečnost malých a středně velkých firem
AVG Security Audit: nejnovější online zbraň v boji proti kybernetické kriminalitě
AVG LiveKive: bezplatná úschovna pro archivaci a sdílení obsahu
Smartphony jsou zdrojem velkých bezpečnostních rizik
AVG Internet Security 2011, Anti-Virus 2011 a PC Tune Up: tři licence za cenu jedné
Podle studie AVG se malé děti učí dříve technickým než životním dovednostem
AVG a Monkey Business slavili společně v Lucerně
AVG naděluje Monkey Business: vánoční koncert vyprodán, výtěžek poputuje Nadačnímu fondu Krtek
AVG Technologies Business Resource Center
Spielberk Office Centre Brno: nové výzkumné centrum AVG Technologies
2000 volných vstupenek na Monkey Business s AVG Free
AVG potvrzuje vedoucí pozici v poskytování mobilního bezpečnostního SW akvizicí DroidSecurity
Podle sudie AVG má čvrina dětí své online profily ještě předtím, než se narodí
Pro SME: Internet Security 2011 Business Edition a AVG Anti-Virus 2011 Business Edition
Nový AVG 2011 klade důraz na ochranu uživatelů sociálních sítí
AVG 2011: nejnovější antivir pro domácí uživatele a malé podniky
LabTech si zvolila AVG Antivirus pro své globální aktivity
AVG spouští kampaň proti vykrádání Facebook profilů univerzitních studentů
Clent Richardson: nový výkonný ředitel AVG Technologies
AVG pro vzdělání: vzdělávací divize AVG pro zajištění antivirové ochrany s podporou z USA
AVG Threat Labs nabízí zdarma unikátní bezpečnostní detekční nástroj
AVG a MokaFive společně zabezpečují virtuální desktopy
AVGFreeCZ: česká verze Facebooku AVG
Botnet Mumba napadl 55000 počítačů po celém světě
Internetový zločin, objem a metody monetizace
1,2 milionu PC infikovaných pomocí Eleonore Exploits Toolkit
Cena VB100 pro AVG za bezpečnostní řešení Internet Security Network Edition
AVG Technologies získává distribuční společnost Walling Data
AVG LinkScanner pro počítače Apple
Výzkumný tým AVG identifikoval nové hrozby na sociálních sítích
Don MacLennan bude řídit produktovou strategii AVG
AVG Notifier nabízí aktualizaci statusů a profilů
Ashish Patel podpoří aktivity firemního rozvoje AVG Technologies
AVG Technologies upevňuje svou pozici ve Francii
Bezplatný bezpečnostní software AVG je dostupný na CyberTaxDay.com
Prestižní ceny Global Product Excellence Awards pro AVG Technologies
AVG Rescue CD, záchranné CD zdarma
AVG a LimeWire zabezpečují největší světovou P2P síť
Více než 40 % nebezpečných webových stránek pochází z USA
Bob Gagnon z AVG Technologies získal titul Channel Chief 2010