logo

Služba Online Support pro zákazníky ABRA Software je víc než telefonická hotline

Online Support slouží všem uživatelům informačních systémů ABRA v České a Slovenské republice. Zahrnuje telefonickou podporu z Call Centra, e-mailovou hotline, řešení požadavků klienta vzdáleným přístupem k systému, osobní návštěvu konzultanta nebo bezplatné neomezené školení.

Cílem telefonické hotline je vyřešit okamžité potřeby zákazníků a pomoci jim při každodenní práci. Požadavky a dotazy jsou přijímány během běžného provozu. Služba hotline dokáže uživatele rychle navést ke správnému používání informačního systému v místě, kde si neví rady. Hotline je součástí služby Online Support, která poskytuje zákazníkům nadstandardní možnosti v rychlém vyřešení všech jejich potřeb, ať už pomocí vzdáleného přístupu do systému, osobní návštěvou konzultanta, bezplatným neomezeným školením, nebo e-mailovou hotline.

ABRA zavedla vlastní software pro správu a řízení online služeb, který výrazně zlepšuje službu. Všechny příchozí požadavky jsou zaznamenány a vyhodnocovány počítači, což dovoluje operativně přizpůsobit kapacitu linek sezónním, a dokonce i okamžitým požadavkům zákazníků.

Navíc nabízí mnohem více - jestliže se zákazník nedovolá, pracovníci hotline sami zavolají nazpět ve chvíli uvolnění kapacit, stačí jen, aby zákazník volal z linky, kterou lze identifikovat. Počítačová telefonní ústředna centrály společnosti je přímo napojena na informační systém ABRA, takže operátor v agendě Call Centrum ihned vidí veškeré důležité informace o volajícím uživateli. Hovory jsou nahrávány a operátorem zaznamenávány do systému a vždy je možné zobrazit, co hotline pro konkrétního klienta řešila.

"Nasazení vlastního Call Centra přináší našim zákazníkům snadnější dostupnost služby v době špičky a přesnější službu z hlediska poskytovaného obsahu. Technicky jde o pokročilé řešení, které kombinuje IP telefonii a vlastní software. Telefonní hovory a jejich veškeré zajištění probíhá kompletně na počítačových systémech, o telefonní ústředně tak, jak jsme ji znali v minulosti, nemůže být řeč," říká Tomáš Kubelka, vedoucí divize služeb společnosti ABRA Software.

"Nemalý přínos má i interně, dovoluje nasadit jen potřebné kapacity, a zároveň umožňuje bez prodlení při zvýšení zátěže připojit další operátory, a tím posílit kapacity. Operátoři mohou fyzicky sedět kdekoliv, nejsou vázáni na kanceláře centrály společnosti. K řízení kapacit slouží přehledný monitor, kde je v reálném čase vidět obsazenost linek, dostupné kapacity, frontu volání a ukazatele, které nám jasně signalizují kvalitu služby," dodává Tomáš Kubelka.

Velmi důležitá je i samotná kvalita odpovědí a schopnost operátorů identifikovat zákaznický požadavek. Proto ABRA zavedla, že členové vrcholného managementu společnosti ABRA Software pravidelně v Call Centru hostují a případně trénují personál jak v technických, tak komunikačních dovednostech, plně v souladu s Baťovskou tradicí příkladu vedoucích.

Článek ze dne 4. února 2008 - pondělí

Další články od Grisoft s.r.o.

AVG 8.0 chrání proti nebezpečným slabým místům v prohlížeči Internet Explorer

Podle AVG se Microsoft nabídkou bezplatného antivirového programu pouští do obtížné bitvy

AVG odškodní své uživatele

Prohlášení AVG týkající se problémů s aktualizací

David Ferguson je hlavním marketingovým ředitelem v AVG Technologies

AVG Technologies představuje nového personálního ředitele

Siobhan MacDermottová je novou ředitelkou pro globální korporátní komunikaci a vztahy s investory v AVG Technologies

Abra na Invexu představí poprodejní péči

AVG Technologies má nového viceprezidenta globálního prodeje

SPZ servis zvolil systém ABRA

AVG Technologies podporuje Dětský fond OSN

Karel Obluk je členem vedení Organizace pro standardizaci testování antimalwarového softwaru

AVG Technologies získala prestižní certifikát Microsoft Gold Partner

AVG Technologies získala ocenění Nejdynamičtější společnost roku

Bezplatnou verzi antivirového řešení AVG Anti Virus si ze serveru CNET Download.com za jediný týden stáhlo více než pět milionů uživatelů

Národní hospodářství je ohroženo internetovým zločinem

Máte zájem pracovat pro AVG ?

AVG Technologies uvolňuje AVG Anti-Virus Free Edition 8.0

AVG Technologies partnerem hráčů nEophyte

Nová verze AVG 8.0 na CeBITu zaujala řadu uživatelů

AVG Technologies uvolňuje novou verzi AVG 8.0

AVG Technologies získala ocenění Ruban Honneur Award

GRISOFT mění celosvětově svůj název na AVG Technologies

Služba Online Support pro zákazníky ABRA Software je víc než telefonická hotline

ABRA stříbrným partnerem Retail Summit 2008

GRISOFT uvolňuje druhou beta verzi AVG 8.0

Žebříček hrozeb za rok 2007 a předpověď bezpečnostních trendů v roce 2008