V blízké době by mělo kontaktní centrum v Sofii personálně posílit až o polovinu.
"Nepřetržitá technická podpora je velmi důležitou součástí našich produktů a také významnou konkurenční výhodou," uvedl Karel Obluk, technický ředitel společnosti GRISOFT. "V Brně jsme zahájili provoz kontaktního centra v roce 2000, od té doby však rapidně vzrostl počet uživatelů a tím i potřeba profesionální a kvalitní péče o ně. Do zahraničí jsme se obrátili především kvůli déletrvajícímu nedostatku IT specialistů na tuzemském pracovním trhu," doplnil.
Tým centra profesionální technické podpory vyřizuje v nepřetržitém provozu měsíčně více než 50.000 e-mailových a zhruba 4000 telefonických dotazů s průměrnou dobou reakce do dvou hodin. Část lidí se věnuje rovněž testování nových produktů firmy. Z kontaktního centra v Sofii poskytuje společnost zatím e-mailovou technickou podporu a do měsíce ji hodlá rozšířit do některých zemí i o podporu telefonickou.
Článek ze dne 10. září 2007 - pondělí
AVG slaví konec roku 2007 dvěma dalšími úspěchy
GRISOFT získal Exploit Prevention Labs, dodavatele technologie LinkScanner
GRISOFT a Centrum.cz nabízí profesionální ochranu pro osobní počítače zcela zdarma
GRISOFT představuje na Invexu svou kompletní nabídku
Špičkové herní počítače HP ochrání bezpečnostní produkty AVG
Technická podpora produktů AVG pracuje nově i v Bulharsku
GRISOFT převzal svého distributora AVG UK Ireland
Jiří Kolbaba putuje po USA ve stopách AVG
AVG MailGate chrání centrálně příchozí poštu
GRISOFT je nejefektivnější firmou v portfoliu Enterprise Investors
Antivirový systém AVG chrání i mobilní telefony
AVG je nejznámější antivir v České republice i ve Velké Británii
Od USA po Japonsko mohou uživatelé pracovat s AVG v rodném jazyce
GRISOFT představuje novou finanční ředitelku
AVG proniká na nový trh v Japonsku
AVG Internet Security již plně podporuje Windows Vista
AVG Anti-Rootkit bojuje proti utajeným hrozbám
GRISOFT uvedl nový produkt pro malé a střední firmy AVG SBS Edition