logo FORPSI

FORPSI vstupuje do elitního klubu Business Superbrands

FORPSI získává prestižní ocenění Business Superbrands 2017 za dlouholetou práci v oblasti poskytování internetových služeb. Je určeno pro značky B2B, které jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.

Obchodní značka FORPSI se stala jednou z nemnoha značek na českém trhu, které letos toto významné ocenění na základě přísných kritérií získaly. O udělení prestižního titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení odborná komise Business Brand Council. Komise složená z expertů z oblasti obchodu, marketingu, médií a marketingového výzkumu vycházela z nominace podložené obchodními výsledky. Hlavními kritérii pro úspěšné hodnocení jsou také známost značky, budování brandu, inovace a prestiž.

"Pozvání do elitního klubu Superbrands je oceněním naší dlouholeté práce v oblasti poskytování internetových služeb. Získání titulu Business Superbrands si velice vážíme. Značku FORPSI budujeme od roku 2004 s cílem, aby se stala synonymem pro kvalitní a stabilní služby v oblasti poskytování hostingu a registrace doménových jmen s vysokou přidanou hodnotou a odpovědností vůči zákazníkům. Tento úspěch, výjimečný i díky nezávislému a odbornému hodnocení, je pro nás potvrzením dlouhodobého úsilí vstoupit do povědomí zákazníků jako značka spojená s odpovědností k tradici i s ochotou inovovat, stejně jako s kvalitou a profesionalitou služeb," říká k získání ocenění Erich Syrovátka, ředitel společnosti INTERNET CZ.

Ocenění uděluje nezávislá globální autorita Superbrands, která je všeobecně uznávaná v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Tato mezinárodní organizace vznikla v roce 1994 ve Velké Británii. Projekt oceňování nejlepších značek se postupně rozšířil do více než 90 států na všech kontinentech.

V České republice byl projekt realizován na počátku tisíciletí a obnoven v roce 2013. Na základě jednotných kritérií a metod hodnocení identifikuje Superbrands každoročně nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Ocenění získávají značky s vynikající pověstí - zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Ocenění Business Superbrands je určeno pro značky B2B, které jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu, zatímco veřejně známým značkám B2C působícím v maloobchodním sektoru jsou udělována ocenění Superbrands.

Další články k tématům - B2B - B2C - hosting - inovace - internet - marketing - ocenění - průmysl - výzkum - Erich Syrovátka

Článek FORPSI ze dne čtvrtek 26. ledna 2017

Další články od FORPSI