logo Internet Info s.r.o.

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Program konference přinese účastníkům pohled na málo známé možnosti vyhodnocování vlivu reklamních aktivit na firemní web či informace k výběru vhodných metrik a jejich správné interpretaci. Chybět nebudou ani pokročilé způsoby analýzy chování uživatelů na webu, srovnání analytických nástrojů a další zajímavá témata.

Ve čtvrtek 28. května 2009 od 9 hodin se v Konferenčním centru City v Praze uskuteční již třetí ročník odborné konference konzultačního centra Dobrý web, která je určena pro marketingové ředitele a specialisty, správce reklamních kampaní a všechny, kdo se zajímají o možnosti internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů. Hlavním tématem celodenní konference je tentokrát Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování.

"Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci - Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky," upozorňuje na tipy v programu vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Vybíráme z programu konference :

Za řečnický pult se postaví zkušení specialisté na webové analýzy a zástupci řady společností, které se v oblasti online marketingu úspěšně pohybují. Svůj příspěvek přednese například Milan Kryl (LMC), Vladislav Bureš (Proximity), Roman Appeltauer (Vodafone), Jakub Mach (MicroMedia) nebo Vít Smékal (OMD). K programu přispějí i konzultanti Martin Kopta a Pavel Jašek (Dobrý web).

Pořadatelem konference je konzultační centrum Dobrý web. Tématy předchozích dvou konferencí Dobrého webu byly PPC - Efektivní internetová reklama a Internetový marketing - motor úspěšného e-businessu. Partnerem akce je společnost Omniture. Mediálními partnery pak týdeník Marketing & Media, portál Profit.cz a server CIO Business World.cz.

Článek Internet Info s.r.o. ze dne úterý 5. května 2009

Další články od Internet Info s.r.o.

2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu

Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby

České startupy na Lupa.cz

999.cz: nová služba podpory pro e-shopy

Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky

CIF 2010: český Internet očekává příliv investic

Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni

Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info

Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD

Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů

Konference BIF 2010 se blíží

Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů

Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz

Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik

WebTop100, soutěž firem o nejlepší web

Business Information FORUM 2010

Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování

IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře

Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají

Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu

ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy

Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace

Best Project Management

Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny

IDF 2010, konference určená webovým vývojářům

Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě

KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií

Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní

Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard

Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info

Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz

Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz

Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT

Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede

Czech Internet Forum

Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo

HDTV a něco navíc

Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Křišťálová Lupa 2009

Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel

Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem

Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů

Zahájení projektu MEDIA MONDAY

MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů

Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze

Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný

Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka