logo

Nový samoobslužný hlasový portál usnadňuje zákazníkům IKEA nákup nábytku

IKEA v Německu používá řešení firem Excelsis a Voxeo VoiceObjects ke zlepšení spokojenosti zákazníků a snížení nákladů.

Švédský nákupní dům IKEA nedávno zavedl nový samoobslužný telefonní portál, který byl vyvinut firmou Excelsis za použití technologie a vývojového prostředí od Voxeo VoiceObjects. Nový telefonní portál nabízí zákazníkům IKEA inovativní samoobslužné funkce, jako například zjišťování přítomnosti zboží ve skladě pro více než 10.000 položek, vyhledávání nejbližšího obchodního domu, informaci o podmínkách dodání a placení, jakož i různé zprávy formou SMS.

Nadřazeným cílem pro IKEA bylo zajištění nejvyšší možné míry spokojenosti zákazníků. IKEA se přitom koncentruje na automatizaci běžných zákaznických dotazů. Volající jsou se svými komplexními a individuálními dotazy po zjištění důležitých informací bez prodlení spojeni s pracovníkem zákaznického servisu. Tyto informace se automaticky dostávají až k pracovníkům zákaznické podpory. Tímto způsobem se pro volající radikálně snižuje čekací doba a zvyšuje se spokojenost zákazníků. Kromě toho musí být nový portál dostatečně flexibilní, aby se dal v budoucnu měnit a IKEA tak mohla rychle reagovat na nové podmínky trhu při stejné kvalitě služeb.

IKEA zadala projekt firmě Excelsis a tato firma použila technologii Voxeo VoiceObjects. VoiceObjects nabídl společnostem IKEA a Excelsis vysokou míru flexibility při návrhu portálu a také schopnost rychle implementovat pohodlné a inteligentní uživatelské rozhraní pro zákazníky IKEA. Řešení se dá jednoduše a rychle modifikovat nebo rozšířit, aby bylo možné reflektovat naříklad sezonní témata, nebo cenové akce. IKEA kromě toho profituje ze širokých možností tzv. CTI (Computer Telephony Integration) a platformy VoiceXML, jež je díky Excelsis a VoiceObjects nyní k dispozici.

"IKEA je jednou z firem, které pochopily důležitost vysoce kvalitních telefonních samoobsluh," říká Christian Sauter, CEO společnosti Excelsis. "Těší nás, že si IKEA pro svůj moderní hlasový telefonní portál vybrala VoiceObjects,“" dodal k projektu Michael Codini, CTO a ředitel VoiceObjects Germany.

Další články k tématům - Excelsis - IKEA - telefonní - VoiceObjects - VoiceXML - Voxeo - Christian Sauter

Článek ze dne 18. února 2009 - středa

Další články od ITPOINT.CZ

Vstup na konferenci ISI 2022 1 + 1 zdarma

O práci s daty a datové analytice na KPMG Data Festivalu

Datové schránky bez žádosti automaticky pro OSVČ i fyzické osoby

Darovaná IT technika pomáhá ve vzdělávání potřebných dětí

Český rozhlas rozšiřuje pokrytí DAB+ vysílání

Ransomware ve zdravotnictví - MZ radí jak na prevenci i co dělat při napadeni

Digitální navigace pomáhá cestujícím v orientaci na Letišti Praha

Bez cestovky na Kubě s českým průvodcem

John Mattone v Praze - TOP událost roku v oblasti Leadership Development

Tvořivé myšlení zaměstnanců ovlivnilo návrh nových prostor pro IT HUB skupiny NN v Praze

Úniky citlivých dat z EET ohrožují malé firmy i velké řetězce

Volební program Pirátů ve virtuální realitě

Vliv technologií na společnost a myšlení - co všechno snese náš mozek?

Jen zálohovat dnes už nestačí, využití dat vyžaduje moderní řešení

Projekt SenseNet pomůže se zlepšením ovzduší na Ostravsku

eM Client - e-mailový klient pro efektivní komunikaci s moderním a intuitivním rozhraním

Babišova účtenková loterie odstartuje v polovině roku 2017

Doručování pomocí dronů je možné - ověřeno v praktickém testu

Mall.cz otestuje doručování zásilek dronem

Mobilní aplikace pro vzdělávání českých zdravotníků

Mediestetik jako první v ČR zavádí mobilní aplikaci pro klinickou medicínu

Samoobslužná firemní telefonie

Zajímavé gastro mobilní aplikace

Tonery a inkoustové náplně do tiskáren lze nakoupit online

Víte, kde pořídit levné a kvalitní tonery?

Moderní mobilní telefony a jejich výtečné vlastnosti

Pronájem e-shopu - Prodávejte ostošest

Vánoční hity v elektronice

Prohlášení MV k vypovězení memoranda o spolupráci na rozvoji elektronizace veřejné správy

Virtuální prohlídka Mezinárodní kosmické stanice ISS

O2 má podle průzkumu Ipsos nejlepší mobilní internet

ICT zakázky v hledáčku NKÚ pro rok 2015

WiFi zdarma na prodejnách Hornbach

Implementace strategie digitálního vzdělávání pomůže vytvořit nová pracovní místa

Radioteka.cz - internetový obchod Českého rozhlasu

Globální inovativní IT centrum MSD v Praze

Nezávislý kalkulátor cen energií

Outsourcing Solution nabízí pomoc firmám postiženým povodněmi

Oprava zdarma výpočetní techniky lidem postiženým záplavami

Likvidace následků povodní s podporou ZmapujTo.cz

Cryptosmart pro šifrované mobilní volání, data i SMS

Stavební vyhláška magistrátu omezuje rozvoj rychlého internetu v Praze

TV Noe zařazena do pražské regionální sítě Prague Digital TV

eCall zajistí tísňové volání v nouzi na linku 112

Robot NAO pomáhá dětem s autismem

Superúředníci a nový systém registru vozidel spolu nesouvisí

Performics: výkonnostní marketingová agentura vstupuje na český trh

Nuance aplikace pro přepis mluvené řeči do textového formátu s podporou češiny

Mobilní řešení: sekce itpoint.cz zaměřená na M2M služby hledá dodavatelského partnera

Spotřebitel.net podá hromadné trestní oznámení na Livemobil.cz