logo Google Czech Republic, s.r.o.

IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer

IAB Europe ve spolupráci s Google uvedla Consumer Commerce Barometer - bezplatný internetový nástroj pro průzkum trhu pracuje s TNS daty a agenturám i inzerentům nabízí informace o spotřebitelských trendech v 27 zemích celého světa a 36 produktových kategoriích.

Agentury a inzerenti si v minulosti často lámali hlavu, jak sledovat vliv internetu na chování zákazníka v různých zemích. Kolik zákazníků si před cestou do obchodu vyhledá informace na internetu, které informace jsou pro zákazníky důležité a jak jim je podat. Na tyto otázky již budou moci nalézt odpověď i čeští inzerenti pomocí nástroje Consumer Commerce Barometer.

Uživatelé tohoto nástroje si zvolí region, jeden či více států, a následně další filtry sledující online chování zákazníků.. Výsledek jim napoví, jakým způsobem zákazníci vyhledávají informace, případně nakupují online. Používaná data budou každoročně aktualizována, takže uživatelé budou dlouhodobě sledovat změny v chování spotřebitelů v čase.

Catherine Borrelová , výzkumná manažerka IAB Europe, k novince řekla : "Tuto iniciativu podporujeme, protože pomůže všem, kteří se věnují digitální inzerci. Umožní jim pochopit a porovnat rozdílné způsoby chování zákazníků, a to jak v jednotlivých zemích, tak i v jednotlivých segmentech trhu. Nástroj doplní každoroční výzkum IAB Europe v oblasti výdajů za internetovou reklamu, spotřebitelských aktivit a postojů., Rovněž vysvětlí roli internetu v procesu nakupování napříč tímto rozmanitým regionem."

Henry Eccles, ředitel produktového marketingu Google Europe, uvedl : "Pochopit chování zákazníků znamenalo v minulosti buď hádat, nebo nákladně dávat dohromady a porovnávat data nasbíraná někým jiným. Consumer Commerce Barometer dnes agenturám a inzerentům poskytuje snadnou a bezplatnou službu, v jejímž rámci mohou snadno analyzovat chování zákazníků u různých produktů a v různých zemích, a inzerenti tak mohou efektivněji cílit své zdroje."

Jiří Vítek, ředitel Mindshare ČR, řekl : "Každý výzkum, který nám umožní více porozumět chování spotřebitelů je vítán. Tento je o to cennější, že jsme v současnosti svědky revoluční změny v nákupním chování spotřebitelů způsobené rychlým rozvojem interaktivních technologií. Consumer Commerce Barometer nám tak poslouží jako jeden ze zdrojů informací pro nalezení optimálního nastavení kampaní pro naše klienty."

Další články k tématům - bezplatný - informace - inzerenti - nástroje - online - zákazníků - Henry Eccles

Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne 9. června 2010 - středa

Další články od Google Czech Republic, s.r.o.