logo Google Czech Republic, s.r.o.

Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury

Google představuje tři novinky v péči o svoje partnery především z řad agentur - certifikační program Google AdWords Certified Partner, online adresář certifikovaných partnerů a zvýhodněný přístup ke Google AdWords API.

V reakci na zpětnou vazbu agentur nahradila společnost Google svůj stávající certifikační program Google Advertising Professional (GAP) programem novým: Google AdWords Certified Partner (GACP). Ten nabízí lepší školení a flexibilnější certifikační podmínky s důrazem na znalost systému Google AdWords. Google certifikovaným partnerům také zpřístupní marketingové nástroje ke své propagaci, včetně nového „online adresáře certifikovaných partnerů“ (odkaz), díky němuž je mohou inzerenti snadněji dohledat.

"Agentury patří k našim nejvýznamnějším partnerům, neboť jsou spojovacím článkem mezi našimi službami a firemními klienty. Fungují tvůrčím způsobem, nabízejí hodnotnou podporu a optimalizaci a hrají klíčovou úlohu v dalším rozvoji a růstu reklamního průmyslu," uvádí Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dále dodává: "Budujeme technologické platformy, na nichž mohou tyto agentury realizovat kampaně jedinečným a hlavně měřitelným způsobem. Samozřejmě respektujeme jejich připomínky a snažíme se reagovat na jejich měnící se potřeby. Jejich komentáře jsou tak pro nás nedocenitelné, neboť nám umožňují vylepšovat technologii tak, abychom jim pomohli k většímu úspěchu."

I. Certifikace Google AdWords Certified Partner (GACP)

K dnešnímu dni Google ukončuje program Google Advertising Professionals, dlouhodobý certifikační program určený ke správě účtů v AdWords pro inzerenty. Dosavadní program nahrazuje za nový, s názvem Google AdWords Certified Partner. Ten sestavuje nové osnovy pro vzdělávání agentur, zaměřené na strategii a využití nejnovějších nástrojů a nejlepších postupů pro správu účtů v AdWords. Díky tomu budou moci poskytovat lepší služby svým klientům a klienti se mohou certifikací při výběru agentur řídit.

Jednotlivá vylepšení :

II. Pomoc inzerentům v hledání certifikovaných partnerů

Certifikovaní partneři se s okamžitou platností mohou objevovat v novém nástroji Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, což je online adresář, který pomáhá inzerentům najít vhodnou agenturu podle jejich kritérií (odkaz).

Nástroj uvítají zejména menší a středně velcí inzerenti, kteří si často s výběrem vhodné agentury pro správu svých kampaní doposud nevěděli rady. Vyhledávání si mohou nastavit podle atributů, jako je zkušenost certifikovaného partnera s inzerenty jejich velikosti, typ poskytovaných služeb, jazyk a země kampaní apod.

III. Zvýhodněný přístup k Google AdWords API

Poslední výraznou novinkou je zpřístupnění programátorského rozhraní Google AdWords API všem certifikovaným partnerům v programu GACP za zvýhodněných podmínek. Google AdWords API umožňuje vytváření vlastních aplikací pro správu kampaní Google AdWords a do této chvíle bylo pro většinu inzerentů i agentur zpoplatněno. Držitelé GACP budou mít k dispozici kvótu na použití API zdarma, a to za splnění určitých podmínek.

Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne středa 28. dubna 2010

Další články od Google Czech Republic, s.r.o.

Acer Chromebook přichází na český trh

David Špinar posiluje obchodní tým českého Googlu

Digitalizované sbírky umění online na Google Art Projek

Filmové hity i klasika na Google Play

Google byt představuje domácnost budoucnosti

Street View auta opět v akci

Dva tisíce e-knih v češtině na Google Play od Grada Publishing

Vanda Wolfová je novou ředitelkou pro vztahy s agenturami Google v Česku a na Slovensku

Multimediální platforma Google Play se v ČR rozšiřuje o hudební obsah

Služba Knihy Google Play přichází do České republiky

Vylepšení Map Google pro mobilní zařízení

Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky

Diagram znalostí - nový panel ve výsledcích Google vyhledávání

Stanovisko Google k mylným informacím o poskytování dat vládě USA

Fotogalerie firem na mapách Google

Český YouTube Fest 2013 jde do finále

Dobrý voják Švejk v Doodle Google

Hodnotu zábavy na internetu Češi vnímají ve výši 29 tisíc korun

Budoucnost ekonomiky očima Erica Maskina

Navlneinternetu.cz

Internet mění podnikání a marketing malých a středních firem

Pražská MHD na mapách Google

Google Grants pro neziskové organizace

LOH Londýn 2012 s Google

Další turistické destinace z Čech a Moravy na mapách Street View

Google+ Místa: přečtěte si recenze svých známých

Český YouTube Fest zná své finalisty

Hangouts On Air: vysílaná setkání s Google+

Disk Google: nová služba pro nahrávání, ukládání a správu souborů

Využití cloudu ve vzdělávání

Národní galerie se zapojuje do Art Projektu

Supraphon na YouTube

Život v jednom dni na YouTube

První globální filmový experiment YouTube

Podpořte českého vítěze celosvětové soutěže globální fotbalové podoby loga Google Doodle

3930 českých historických titulů na Knihách Google

Soutěž o nejlepší fotbalový Doodle má českého finalistu

IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer

Podle sledovanosti politického obsahu na YouTube by volby 2010 vyhrála pravice

5. narozeniny YouTube komunity

Google inovuje strukturu výstupu výsledků vyhledávání

Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury

Google soutěž pro mladé výtvarníky o nejlepší fotbalový Doodle

Nový Doodle připomíná narození Vlasty Buriana

Český tým Googlu posiluje

MHD Brno na Mapách Google

Nakupování s Googlem, nová funkce ve vyhledávání

Nejhledanější české dotazy na téma daní

Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně