logo Google Czech Republic, s.r.o.

IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer

IAB Europe ve spolupráci s Google uvedla Consumer Commerce Barometer - bezplatný internetový nástroj pro průzkum trhu pracuje s TNS daty a agenturám i inzerentům nabízí informace o spotřebitelských trendech v 27 zemích celého světa a 36 produktových kategoriích.

Agentury a inzerenti si v minulosti často lámali hlavu, jak sledovat vliv internetu na chování zákazníka v různých zemích. Kolik zákazníků si před cestou do obchodu vyhledá informace na internetu, které informace jsou pro zákazníky důležité a jak jim je podat. Na tyto otázky již budou moci nalézt odpověď i čeští inzerenti pomocí nástroje Consumer Commerce Barometer.

Uživatelé tohoto nástroje si zvolí region, jeden či více států, a následně další filtry sledující online chování zákazníků.. Výsledek jim napoví, jakým způsobem zákazníci vyhledávají informace, případně nakupují online. Používaná data budou každoročně aktualizována, takže uživatelé budou dlouhodobě sledovat změny v chování spotřebitelů v čase.

Catherine Borrelová , výzkumná manažerka IAB Europe, k novince řekla : "Tuto iniciativu podporujeme, protože pomůže všem, kteří se věnují digitální inzerci. Umožní jim pochopit a porovnat rozdílné způsoby chování zákazníků, a to jak v jednotlivých zemích, tak i v jednotlivých segmentech trhu. Nástroj doplní každoroční výzkum IAB Europe v oblasti výdajů za internetovou reklamu, spotřebitelských aktivit a postojů., Rovněž vysvětlí roli internetu v procesu nakupování napříč tímto rozmanitým regionem."

Henry Eccles, ředitel produktového marketingu Google Europe, uvedl : "Pochopit chování zákazníků znamenalo v minulosti buď hádat, nebo nákladně dávat dohromady a porovnávat data nasbíraná někým jiným. Consumer Commerce Barometer dnes agenturám a inzerentům poskytuje snadnou a bezplatnou službu, v jejímž rámci mohou snadno analyzovat chování zákazníků u různých produktů a v různých zemích, a inzerenti tak mohou efektivněji cílit své zdroje."

Jiří Vítek, ředitel Mindshare ČR, řekl : "Každý výzkum, který nám umožní více porozumět chování spotřebitelů je vítán. Tento je o to cennější, že jsme v současnosti svědky revoluční změny v nákupním chování spotřebitelů způsobené rychlým rozvojem interaktivních technologií. Consumer Commerce Barometer nám tak poslouží jako jeden ze zdrojů informací pro nalezení optimálního nastavení kampaní pro naše klienty."

Další články k tématům - bezplatný - informace - inzerenti - nástroje - online - zákazníků - Henry Eccles

Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne středa 9. června 2010

Další články od Google Czech Republic, s.r.o.

Acer Chromebook přichází na český trh

David Špinar posiluje obchodní tým českého Googlu

Digitalizované sbírky umění online na Google Art Projek

Filmové hity i klasika na Google Play

Google byt představuje domácnost budoucnosti

Street View auta opět v akci

Dva tisíce e-knih v češtině na Google Play od Grada Publishing

Vanda Wolfová je novou ředitelkou pro vztahy s agenturami Google v Česku a na Slovensku

Multimediální platforma Google Play se v ČR rozšiřuje o hudební obsah

Služba Knihy Google Play přichází do České republiky

Vylepšení Map Google pro mobilní zařízení

Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky

Diagram znalostí - nový panel ve výsledcích Google vyhledávání

Stanovisko Google k mylným informacím o poskytování dat vládě USA

Fotogalerie firem na mapách Google

Český YouTube Fest 2013 jde do finále

Dobrý voják Švejk v Doodle Google

Hodnotu zábavy na internetu Češi vnímají ve výši 29 tisíc korun

Budoucnost ekonomiky očima Erica Maskina

Navlneinternetu.cz

Internet mění podnikání a marketing malých a středních firem

Pražská MHD na mapách Google

Google Grants pro neziskové organizace

LOH Londýn 2012 s Google

Další turistické destinace z Čech a Moravy na mapách Street View

Google+ Místa: přečtěte si recenze svých známých

Český YouTube Fest zná své finalisty

Hangouts On Air: vysílaná setkání s Google+

Disk Google: nová služba pro nahrávání, ukládání a správu souborů

Využití cloudu ve vzdělávání

Národní galerie se zapojuje do Art Projektu

Supraphon na YouTube

Život v jednom dni na YouTube

První globální filmový experiment YouTube

Podpořte českého vítěze celosvětové soutěže globální fotbalové podoby loga Google Doodle

3930 českých historických titulů na Knihách Google

Soutěž o nejlepší fotbalový Doodle má českého finalistu

IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer

Podle sledovanosti politického obsahu na YouTube by volby 2010 vyhrála pravice

5. narozeniny YouTube komunity

Google inovuje strukturu výstupu výsledků vyhledávání

Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury

Google soutěž pro mladé výtvarníky o nejlepší fotbalový Doodle

Nový Doodle připomíná narození Vlasty Buriana

Český tým Googlu posiluje

MHD Brno na Mapách Google

Nakupování s Googlem, nová funkce ve vyhledávání

Nejhledanější české dotazy na téma daní

Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně