NextiraOne dodá pro společnost The Listening Company špičkové kontaktní centrum pro nové středisko v Manchesteru. Nová infrastruktura bude zahrnovat internetovou telefonii VoIP, nahrávání hovorů Advisor pro 500 operátorů zákaznické linky a novou místní síť LAN.
V rámci smlouvy v hodnotě 1,2 milionu liber (cca 33,5 milionů korun) vypracuje NextiraOne návrh projektu, zajistí projektové řízení a implementaci nového VoIP kontaktního centra i místní sítě a připraví kontaktní centrum pro poskytování služeb s nejvyšší úrovní kvality. NextiraOne navrhla řešení složené z technologií společností Alcatel-Lucent, Genesys, Cisco a Nice. Pro The Listening Company zcela nové technické provedení poslouží jako pilotní projekt budoucí modernizace stávajících center.
Přechod na VoIP přináší podstatné finanční výhody i lepší kvalitu a spolehlivost služby. Pro velké společnosti, jako je The Listening Company, je klíčové i zavedení nahrávání hovorů Advisor - pomáhá splnit zákonné požadavky, zejména pro finanční transakce a poskytování služeb zákazníkům. Nové zařízení se bude využívat také pro účely školení.
"Při poskytování služeb pro naše obchodní a technologické partnery je naše práce postavena do první linie," dodal Richard Simpson, ředitel architektury IT The Listening Company. "Kvalita služeb a dodržování předpisů mají zásadní význam, neboť přímo ovlivňují pověst našich zákazníků navenek. Přechod na VoIP a nahrávání Advisor nám umožňují pokračovat v procesu zlepšování služeb díky spojení kvality s dodržováním předpisů. Za devět let spolupráce se NextiraOne osvědčila jako spolehlivý a ekonomicky efektivní partner, proto jsme ji požádali také o realizaci tohoto projektu."
Richard Wright, obchodní ředitel společnosti NextiraOne UK, doplnil: "The Listening Company je dalším příkladem, jak naše dlouhodobé vztahy se zákazníky vedou nejen k opakované spolupráci, ale posilují také vzájemnou důvěru a partnerství. Zároveň podněcují inovativní přístupy k řešení potřeb zákazníků. Naslouchali jsme společnosti The Listening Company a navrhli řešení, které přinese hmatatelné výhody při jejím provozu."
Článek NextiraOne Czech s.r.o. ze dne středa 3. listopadu 2010
Nejvyšší úroveň partnerství Cisco pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech obnovila pro rok 2011 certifikaci Cisco Gold Partner
NextiraOne urychlí budování virtuálních datových center Cisco v Evropě
Specializace Cisco potvrzují kompetence odborníků NextiraOne Czech
Cisco Video Surveillance: kamerové systémy v nabídce NextiraOne Czech
Kontaktní centrum s podporou VoIP pro The Listening Company dodá NextiraOne
Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour v Praze: NextiraOne hlavním sponzorem konference
NextiraOne Czech na nové adrese
Nová datová centra pro Muller Dairy od NextiraOne
Philippe Hedde, nový generální ředitel NextiraOne France
Akreditace Global Partner Alcatel-Lucent pro NextiraOne
NextiraOne Czech je Cisco Partnerem roku v kategorii inovací řešení
NextiraOne vyhlásila vítěze ocenění Contact Centre Customer Innovation Award 2010
NextiraOne, nejlepší partner Genesys na trhu středních firem v regionu EMEA za rok 2009
David Winn, nový CEO NextiraOne
NextiraOne Czech s certifikací Avaya Gold Business Partner
NextiraOne Czech, autorizovaný partner Fortinet
NextiraOne Czech, jediný zlatý partner Cisco v ČR pro technologii IronPort
Stříbrná akreditace HP Software Business Partner pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum
NextiraOne Czech uspěla v externím auditu podle normy
NextiraOne je Cisco Globální partner roku 2008 pro veřejný sektor
NextiraOne se statutem Alcatel-Lucent Multinational Business Partner