Kontaktní centrum získalo letošní evropskou cenu v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a zařadilo se mezi špičku kontaktních center v Evropě.
Proces modernizace oceněného kontaktního centra provedla společnost NextiraOne Czech ve spolupráci s akciovou společností ČEZ ICT Services. Systémový integrátor NextiraOne Czech implementoval ve společnosti ČEZ Zákaznické služby, která je poskytovatelem služeb podporujících prodej a distribuci energií Skupiny ČEZ v oblasti střední a východní Evropy, nejmodernější technologii kontaktních center, postavenou na aplikační platformě Genesys a pobočkové ústředně AVAYA CM.
Kontaktní centrum je nyní schopno denně odbavit v průměru 7 500 telefonických a 4 500 jiných požadavků (např. faxy, e-maily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře ad.). "Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech a ČEZ ICT Services se nám podařilo vytvořit kontaktní centrum, díky němuž jsme schopni plnit náročné cíle v oblasti péče a obsluhy našich zákazníků. Současné kontaktní centrum nás posunulo mezi absolutní špičku nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání s celou Evropou," dodává Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.
"Velice si vážíme příležitosti spolupodílet se na tvorbě a rozvoji kontaktního centra, které bylo oceněno v tak prestižní soutěži," říká Martin Votava, Senior Business Consultant společnosti NextiraOne Czech, zodpovědný za rozvoj zákaznických řešení, a doplňuje : "Unikátní řešení, které naši odborníci pro ČEZ navrhli, obsahuje řadu klíčových prvků, např. rozhraní pro integraci CRM modulů, univerzální routing, reálný a historický reporting, samoobslužné kanály a nahrávání."
Článek ze dne 4. listopadu 2009 - středa
Nejvyšší úroveň partnerství Cisco pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech obnovila pro rok 2011 certifikaci Cisco Gold Partner
NextiraOne urychlí budování virtuálních datových center Cisco v Evropě
Specializace Cisco potvrzují kompetence odborníků NextiraOne Czech
Cisco Video Surveillance: kamerové systémy v nabídce NextiraOne Czech
Kontaktní centrum s podporou VoIP pro The Listening Company dodá NextiraOne
Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour v Praze: NextiraOne hlavním sponzorem konference
NextiraOne Czech na nové adrese
Nová datová centra pro Muller Dairy od NextiraOne
Philippe Hedde, nový generální ředitel NextiraOne France
Akreditace Global Partner Alcatel-Lucent pro NextiraOne
NextiraOne Czech je Cisco Partnerem roku v kategorii inovací řešení
NextiraOne vyhlásila vítěze ocenění Contact Centre Customer Innovation Award 2010
NextiraOne, nejlepší partner Genesys na trhu středních firem v regionu EMEA za rok 2009
David Winn, nový CEO NextiraOne
NextiraOne Czech s certifikací Avaya Gold Business Partner
NextiraOne Czech, autorizovaný partner Fortinet
NextiraOne Czech, jediný zlatý partner Cisco v ČR pro technologii IronPort
Stříbrná akreditace HP Software Business Partner pro NextiraOne Czech
NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum
NextiraOne Czech uspěla v externím auditu podle normy
NextiraOne je Cisco Globální partner roku 2008 pro veřejný sektor
NextiraOne se statutem Alcatel-Lucent Multinational Business Partner