logo NextiraOne Czech s.r.o.

NextiraOne Czech modernizovala oceněné kontaktní centrum

Kontaktní a zákaznické centrum Skupiny ČEZ, na jehož modernizaci se výraznou měrou podílela společnost NextiraOne Czech, bylo oceněno v prestižní mezinárodní soutěži European Contact Centre Awards 2009.

Kontaktní centrum získalo letošní evropskou cenu v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a zařadilo se mezi špičku kontaktních center v Evropě.

Proces modernizace oceněného kontaktního centra provedla společnost NextiraOne Czech ve spolupráci s akciovou společností ČEZ ICT Services. Systémový integrátor NextiraOne Czech implementoval ve společnosti ČEZ Zákaznické služby, která je poskytovatelem služeb podporujících prodej a distribuci energií Skupiny ČEZ v oblasti střední a východní Evropy, nejmodernější technologii kontaktních center, postavenou na aplikační platformě Genesys a pobočkové ústředně AVAYA CM.

Kontaktní centrum je nyní schopno denně odbavit v průměru 7 500 telefonických a 4 500 jiných požadavků (např. faxy, e-maily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře ad.). "Díky profesionálnímu přístupu společnosti NextiraOne Czech a ČEZ ICT Services se nám podařilo vytvořit kontaktní centrum, díky němuž jsme schopni plnit náročné cíle v oblasti péče a obsluhy našich zákazníků. Současné kontaktní centrum nás posunulo mezi absolutní špičku nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání s celou Evropou," dodává Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.

"Velice si vážíme příležitosti spolupodílet se na tvorbě a rozvoji kontaktního centra, které bylo oceněno v tak prestižní soutěži," říká Martin Votava, Senior Business Consultant společnosti NextiraOne Czech, zodpovědný za rozvoj zákaznických řešení, a doplňuje : "Unikátní řešení, které naši odborníci pro ČEZ navrhli, obsahuje řadu klíčových prvků, např. rozhraní pro integraci CRM modulů, univerzální routing, reálný a historický reporting, samoobslužné kanály a nahrávání."

Další články k tématům - centrum - ČEZ - ICT - kontaktní - NextiraOne - zákaznické - Milena Linhartová - Martin Votava

Článek NextiraOne Czech s.r.o. ze dne středa 4. listopadu 2009

Další články od NextiraOne Czech s.r.o.