logo NextiraOne Czech s.r.o.

Kontaktní centrum s podporou VoIP pro The Listening Company dodá NextiraOne

NextiraOne dodá pro společnost The Listening Company špičkové kontaktní centrum pro nové středisko v Manchesteru. Nová infrastruktura bude zahrnovat internetovou telefonii VoIP, nahrávání hovorů Advisor pro 500 operátorů zákaznické linky a novou místní síť LAN.

V rámci smlouvy v hodnotě 1,2 milionu liber (cca 33,5 milionů korun) vypracuje NextiraOne návrh projektu, zajistí projektové řízení a implementaci nového VoIP kontaktního centra i místní sítě a připraví kontaktní centrum pro poskytování služeb s nejvyšší úrovní kvality. NextiraOne navrhla řešení složené z technologií společností Alcatel-Lucent, Genesys, Cisco a Nice. Pro The Listening Company zcela nové technické provedení poslouží jako pilotní projekt budoucí modernizace stávajících center.

Přechod na VoIP přináší podstatné finanční výhody i lepší kvalitu a spolehlivost služby. Pro velké společnosti, jako je The Listening Company, je klíčové i zavedení nahrávání hovorů Advisor - pomáhá splnit zákonné požadavky, zejména pro finanční transakce a poskytování služeb zákazníkům. Nové zařízení se bude využívat také pro účely školení.

"Při poskytování služeb pro naše obchodní a technologické partnery je naše práce postavena do první linie," dodal Richard Simpson, ředitel architektury IT The Listening Company. "Kvalita služeb a dodržování předpisů mají zásadní význam, neboť přímo ovlivňují pověst našich zákazníků navenek. Přechod na VoIP a nahrávání Advisor nám umožňují pokračovat v procesu zlepšování služeb díky spojení kvality s dodržováním předpisů. Za devět let spolupráce se NextiraOne osvědčila jako spolehlivý a ekonomicky efektivní partner, proto jsme ji požádali také o realizaci tohoto projektu."

Richard Wright, obchodní ředitel společnosti NextiraOne UK, doplnil: "The Listening Company je dalším příkladem, jak naše dlouhodobé vztahy se zákazníky vedou nejen k opakované spolupráci, ale posilují také vzájemnou důvěru a partnerství. Zároveň podněcují inovativní přístupy k řešení potřeb zákazníků. Naslouchali jsme společnosti The Listening Company a navrhli řešení, které přinese hmatatelné výhody při jejím provozu."

Další články k tématům - Advisor - hovory - LAN - nahrávání - VoIP - Richard Simpson - Richard Wright

Článek NextiraOne Czech s.r.o. ze dne středa 3. listopadu 2010

Další články od NextiraOne Czech s.r.o.