Čeští IT poskytovatelé přecházejí na MSP model prodeje služeb kyberbernetické bezpečnosti | |
23.11.21-ÚT Vedle stoupající poptávky zákazníků po službách IT bezpečnosti je jedním z důvodů přechodu na MSP také velké množství provozovaných IT nástrojů a snaha MSP poskytovatelů zjednodušit a zefektivnit svůj byznys s pomocí ucelených ... |
Lepší přístup k portfoliu Cisco řešení | |
23.11.21-ÚT Společnost Cisco představuje novou podobu licenční smlouvy, kterou podporuje ziskovost partnerů a současně zjednodušuje zákaznickou zkušenost. Firmám usilujícím o urychlení své digitální transformace, nabídne ... |
Eliminace podnikových hrozeb s přístupem Zero Trust | |
23.11.21-ÚT Stále více podniků a organizací se při ochraně své IT infrastruktury spoléhá na platformu Zero Trust. Technologie Zero Trust Network Access od Cloudflare posilují nejen perimetr okolo podnikových data center, ale také kolem jednotlivých ... |
Co se mění v oblasti elektronických komunikací od 1. ledna 2022 | |
23.11.21-ÚT Novela zákona o elektronických komunikacích, která nabývá platnosti dnem 1. 1. 2022, zavádí nové právní úpravy - např. v oblastech marketingového volání, přenositelnosti poskytovatele služby, rozvoji digitálního ... |
Nahlédněte do zákulisí etických hackerů a kybernetických profesionálů | |
22.11.21-PO Každá z osmi epizod nového dokumentárního seriálu z produkce Tomorrow Unlocked - producentské skupiny společnosti Kaspersky, prezentovaná předními světovými odborníky na kybernetiku, seznamuje diváky s kybernetickými hrozbami, jimž firmy ... |
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD | |
19.11.21-PÁ DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací (ECM/DMS) poskytovaný formou služby. Je vhodný pro menší a středně velké firmy, které nechtějí ... |
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela | |
19.11.21-PÁ NFON AG - evropský poskytovatel cloudové firemní komunikace zaměřené na hlasové služby, rozšiřuje své produktové portfolio pro kontaktní centra o nový produkt vícekanálového kontaktního centra - Contact Center Hub od společnosti ... |
Nový tablet realme pad | |
19.11.21-PÁ realme pad s nejtenčím displejem a nejlepším designem v kategorii tabletů do šesti tisíc korun přichází na český trh. Je osazen 10,4palcovým displejem s působivým 82,5% poměrem k tělu, který rozšiřuje vizuální hranice. Bude k ... |
Nové levné telefony realme C21Y a C25Y | |
19.11.21-PÁ V rámci další diverzifikace svého portfolia společnost realme uvádí na český trh dva nové chytré telefony - realme C21Y a C25Y, které mají ambici stát se díky certifikaci vysoké spolehlivosti TÜV Rheinland nejkvalitnějšími levnými telefony v ... |
Rekordní počet udělených grantů SAP iniciativy Meet and Code 2021 | |
19.11.21-PÁ V České republice letos proběhlo rekordních 56 akcí, které mohly vzdělávací a neziskové organizace zrealizovat díky finančnímu grantu ve výši 10000 Kč od společnosti SAP a také díky odborné pomoci ze strany organizátora - Sdružení VIA, které program ... |
Plánování a řízení servisncích činností - webinář | |
18.11.21-ČT Webinář Digital Resources představí řešení Intuo - Company Intelligence - český informační systém postavený na nejmodernějších technologiích s nástroji pro plánování a řízení servisu. Akce je ... |