"Ogilvy PR nás ve výběrovém řízení přesvědčila především rozsahem a komplexností svého návrhu PR strategie a detailním porozuměním trhu. Věříme, že spolupráce s agenturou Ogilvy PR přispěje k dalšímu rozvoji komunikace naší společnosti, která se mění na dynamickou a zákaznicky orientovanou," uvedla Jane Hannah, generální ředitelka Českých Radiokomunikací.
Hlavním cílem Ogilvy PR v následujícím období bude příprava a realizace PR aktivit, které společnosti České Radiokomunikace, procházející obdobím změn, pomohou dále posilovat její pozici na trhu vysílacích a telekomunikačních služeb.
Článek ze dne 28. dubna 2008 - pondělí
České Radiokomunikace spustily letošní poslední digitální vysílač
Česká televize a České Radiokomunikace prověřují kvalitu vysílání i příjmu digitálních sítí 1 a 2
České Radiokomunikace aktualizovaly sekci nejčastějších dotazů a rad k digitalizaci
České Radiokomunikace spustily svůj multiplex 2
Dnes staruje Multiplex 2 Českých Radiokomunikací
České Radiokomunikace maximálně zvyšují reálné rychlosti svých služeb
Až 20 Mbs ADSL Internet a navíc set-top-box za 1 Kč
Vrtulník úspěšně osadil žižkovský vysílač novým anténním systémem
Bezpečnostní opatření k výměně antény Žižkov
Výměna anténního systému na vysílači Jedlová hora
Premium ADSL Českých Radiokomunikací zvyšuje rychlost až na 20 Mbs
Letní akce ADSL u Českých Radiokomunikací
Nejvýhodnější je internet od nás
České Radiokomunikace odmítají možnost spolupráce s Towercom
České radiokomunikace přejdou na DVB-T2 a MPEG-4 v roce 2013
České Radiokomunikace si vybraly Ogilvy Public Relations
I s Českými Radiokomunikacemi můžete surfovat bez datových limitů
České Radiokomunikace jsou tu pro Vás už 45 let
Multiplex A Českých Radiokomunikací dočasně také v Hradci Králové
Výluka televizního vysílání na vysílači Praha město
Regionální zpravodajství TV Nova u Vás doma díky unikátní technologii