logo itpoint.cz

Další články k tématu: EBIT

AI v retailu stále čelí nedůvěře zákazníků

logo AUDIOPRO s.r.o.
DNES Podle nové studie Despite Satisfying Advice, Consumer AI Distrust Persists od výzkumného týmu Global Consumer Insights spotřebitelé hodnotí doporučení AI jako vysoce uspokojivá a ...

Podomní prodej služeb elektronických komunikací a práva spotřebitele

logo Český telekomunikační úřad
16.07.25-ST Český telekomunikační úřad se ve své úřední praxi setkává mimo jiné s dotazy týkajícími se podomního prodeje služeb elektronických komunikací. ...

Základní digitální práva spotřebitelů

logo dTest, o.p.s.
13.06.25-PÁ Když zazní spojení digitální práva, mnoho spotřebitelů to nezaujme - přitom se v současnosti jedná o velmi ...

Nařízení DSA chrání uživatele před neoprávněnými zásahy online platforem

logo Český telekomunikační úřad
12.06.25-ČT Velké online platformy mají značný vliv na to, co uživatelé vidí, sdílejí a jak mohou služby využívat. DSA - nařízení o digitálních službách ...

Odlišnosti pravidel při nákupu a reklamaci digitálního obsahu a služeb

logo dTest, o.p.s.
13.05.25-ÚT Na digitální obsah a služby se nevztahují stejná práva jako na běžné zboží. Zatímco u bot nebo kávovaru platí jasná reklamační lhůta, u ...

Jak domácí uživatelé přemýšlí o ochraně osobních dat

logo Acronis
09.04.25-ST Zpráva společnosti Acronis - Data Privacy in 2025, která vychází z dotazování v průzkumu zabývajícím se soukromím, povědomím o kybernetických ...

Manipulativní techniky v mobilních hrách mohou být nebezpečné

logo dTest, o.p.s.
08.04.25-ÚT Herní dark patterns jsou záměrně navržené techniky, které mají hráče přimět k tomu, aby ve hře zůstali co nejdéle a přitom utráceli ...

Spotřebitelé za výhodnější ceny často platí svými osobními údaji a soukromím

logo dTest, o.p.s.
14.03.25-PÁ Věrnostní program či členství v zákaznickém klubu nabízí značná část obchodníků. Zákaznická kartička, aplikace ...

Jak fungují balíčky služeb elektronických komunikací

logo Český telekomunikační úřad
03.03.25-PO Balíčky mohou pro spotřebitele znamenat výhodnější ceny a větší přehled o využívaných službách. Za balíček lze považovat takovou kombinaci služeb, která splňuje obecnou charakteristiku ...

Přístup k údajům podle nařízení P2B

logo Český telekomunikační úřad
28.02.25-PÁ Podnikatelé využívající online platformy musí mít možnost získat přehled o tom, jaká data mohou získat. ČTÚ proto připomíná pravidla nařízení P2B a ...
Stránka 1/11Další >