V rámci dobrovolné sbírky mezi zaměstnanci společnosti Telefónica, která běží od prvního dne povodní, se doposud vybralo několik set tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a poukáže na konto nadace Člověk v tísni.
Kromě finanční pomoci Telefónica zároveň umožní svým zaměstnancům zapojit se v zaplavených oblastech do úklidových prací jako dobrovolníci, přičemž čas strávený pomocí jim bude plně hrazen jako běžný pracovní den. Oblasti, kde bude nutné pomoci, určí Nadace Telefónica ve spolupráci se zastřešujícími neziskovými organizacemi jako například Člověk v tísni nebo Byznys pro společnost. Tímto způsobem se již zaměstnanci zapojili při záplavách v roce 2010.
V tuto chvíli se soustředíme na zachování plné funkčnosti našich sítí, neboť věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. Naši technici v oblastech, kde voda opadává, vyráží do terénu a opravují poškozené části sítě, v oblastech, kde záplavy ještě jsou, zase činí celou řadu preventivních opatření, aby minimalizovali riziko výpadku služeb O2. Konkrétní úlevy a výši případných kompenzací budou oznámeny později.
Našim zákazníkům zasaženým povodněmi umožníme zároveň prodlouženi splatnosti faktur za období, kdy byly záplavy. V obchodech O2 nabídneme zdarma výměnu utopených nebo ztracených SIM karet.
Každým dnem ve finanční sbírce přibývá zhruba sto tisíc korun a nadace Člověk v tísni pak tyto prostředky využije na poskytnutí okamžité materiální pomoci v zaplavených oblastech.
Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne čtvrtek 6. června 2013
Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2
O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy
O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou
4G LTE internet v Karlových Varech
Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů
LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2
O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu
O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis
Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR
Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2
Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně
Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně
S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč
eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě
Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku
Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní
Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců
MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky
Neomezené volání pro předplacené karty O2
Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky
MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony
HTC One se sluchátky Beats Audio
Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2
S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru
Telefonie v LTE síti Telefónica
Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost
Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon
Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou
Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu
BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle
Chytré telefony jsou stále více dostupné
Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory
Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2
Telefonní automaty nám slouží už 130 let
E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2
O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům
S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu
Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic
Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku
Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné
S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma